Nu te pierde


Nu te pierde

Rămâi.
Ne ştim de când îţi plăcea
Să stai la etajul cu dulciuri.
Te îndreptai adesea spre tabloul pictat de către timpul pierdut
Şi-i sărutai timid tălpile iernii.
Te priveam.
Doamne, cât îmi plăcea să te privesc.
Ca o umbră tăcută,
Te urmăream
Şi mă furişam pe sub mângâierile tale.
Nu mai erai tu.
Mă purtai în palme ca pe un nor
Zăream totul dintr-un colţ,
Numai că eu ştiam că atunci când soarele apune,
O lebădă îşi deschidea aripile
Şi atingea chipul tău,
Aşa cum fulgii de nea atingeau pământul.
Se scălda în privirile tale…
Strălucea.
Prin conturul ochilor tăi,
Se zărea cel mai apropiat tunel.
Mă plimbam până la sosirea nopţii,
Iar atunci,
Mă aşezam pe margine şi aşteptam să se facă lumină…

Erai temător,
Teama te îmbrăţişa până în zori.
Zorii se-ntorceau şi ne priveau
Cum tu mă legănai pe aripa caldă a lebedei,
Iar aripa dulce de nea nu era decât liniştea ta.

Published in: on January 4, 2015 at 2:22 pm  Comments (20)  
Tags: , , , ,

20 CommentsLeave a comment

  1. LG. Wolfgang

    • 🙂

  2. Ce frumos sună! La mulți ani!

    • La Mulţi Ani, Simona !🙂

      Cuvintele tale sunt confirmarea gândurilor mele. Adesea mă întreb după ce asez câteva rânduri pe o foaie, dar oare sună bine ?!

      Îţi multumesc mult !
      Pupici.❤

      • Suna foarte bine! Esti talentata!

        • Am înţeles. Sunt doar încercările mele de a scrie şi nu, nu vreau deloc să mă alint.

          Îţi mulţumesc tare mult şi-ţi doresc toate cele bune, cu mult drag !🙂

        • Nu sunt doar încercări, sunt reușite concrete!

        • 🙂 :*

  3. Reblogged this on Ionut Vechiu.

    • La Mulţi Ani !

      Mulţumiri !🙂

  4. Ciao, buon anno 2015!
    auguri!

    .marta

    • Grazie!!🙂

  5. Ar avea vreun rost să-ți mai urez un An Nou fericit? Deja ai dovedit prin versuri că este! Să-ți fie în continuare!

    • M-aş bucura mult să fie aşa. Mulţumesc din suflet pentru urări !🙂

  6. Meus melhores votos de felicidade, paz e serenidade para o Ano Novo! Abraço.❤

    • Obrigado ! Beijo.❤🙂

  7. Reblogged this on Ace Friends News.

  8. hello,
    lovely blog and poetry.

    • Thank you !

  9. inviting you to share a poem or two with my friend’s poetry rally today,
    it is free to submit,

    leave your poem, link at our comment section or submit yourself via inlinkz today,
    cheers.

    http://promisingpoetsparkinglot.blogspot.com/2015/01/thursday-poets-rally-week-79-january-14.html
    thanks a lot,🙂


Leave a Reply

