Când noi ne cunoşteam după cuvinte


Când noi ne cunoşteam după cuvinte

Se aburise geamul de la intrare.
Era cel prin care vedeam speranţele crescute din flori.
Mă aburise şi pe mine.
L-am şters. De mii de ori, l-am şters.
Speranţa rămasă ca un fir de iasomie
Am strâns-o în pumn
Şi am lăsat-o să-nflorească odată cu noi,
Lăcrima în palma mea…
După cuvinte,
Veneai şi-mi sărutai aşteptările,
Aşteptarea mea era zâmbetul nostru.
Gingăşia zilelor se pierdea cu timpul.
Mi-am acoperit mâna c-o noapte prinsă între anotimpuri
Firul de iasomie creştea pe sub litere.
Tu l-ai ocrotit,
Aşa cum cerul ocroteşte fiecare stea.
Înflorea.
Îi cunoşteam parfumul lui cuminte,
Aşa cum noi ne ştim după cuvinte.

Published in: on January 8, 2015 at 8:22 pm  Comments (15)  
Tags: , , , ,

15 CommentsLeave a comment

  1. “Aşa cum cerul ocroteşte fiecare stea “<3 Cerul din tine stie si recunoaste frumos in cuvine ce esti ! uneori in cuvinte apare scris cu cerneala cerurilor – cerneala asta cred eu ca trebuie să treaca prin poarta inimii .Multumiri !

    • Dacă va trece prin poarta inimii, cu siguranţă voi lua şi eu un strop.

      Vă mulţumesc mult pentru cuvinte şi melodie!
      O zi frumoasă !

    • 🙂

  2. În ultima vreme mi se pare că scrisul tău s-a maturizat😀

    • Un semn bun.
      Mi-ai bucurat ziua.🙄

      Îţi mulţumesc mult, Diana !
      Pupici.❤

      • Şi eu te pup❤

  3. Reblogged this on Ace Friends News.

  4. ” Cand noi ne cunoastem dupa cuvinte ”
    E bine de tinut minte
    Ca pe 15 ianuarie in urma cu 165 de ani
    S-a nascut EMINESCU, cel mai mare dintre titani,
    LUCEAFARUL poeziei romanesti
    Ce te face sa recunosti
    Ca al sau mobilizator vers
    Baga politicienii in mare stres 😦
    Iar pe tineri sa se indragosteasca
    Lumea altfel s-o priveasca 🙂

    O saptamana de vis ! 🙂
    Aliosa.

    • Cu siguranţă nu vom uita aceasta zi specială de ianuarie.🙂

      Vă doresc toate cele bune şi să aveţi un an minunat !
      Mulţumiri !

  5. După cuvinte,
    Veneai şi-mi sărutai aşteptările,
    Aşteptarea mea era zâmbetul nostru.
    Gingăşia zilelor se pierdea cu timpul.

    Asa de frumos spus, ,asa de adevarat: Intr-adevar cu anii, gingasia zilelor devin cea a momentelor, si sant greu de gasit, poae asa cum e greu sa gasesti aur sau diamante intr-o sita… Desi exemplul e pur materialist, cred ca, cu putina aproximatie poate fi folosit metaforic…

    multumesc de versurile frumoase si adevarate!

    • Am îmbrăţişat cu mare drag cuvintele dumneavoastră şi nu pot decât să vă aduc mulţumiri !
      Mă înclin.

      Toate cele bune !🙂

  6. Nice poem…Good job🙂

    • Thank you !🙂


Leave a Reply

