Fir-ar


Fir-ar

M-am împotrivit
atunci când soarele-mi spunea că
razele n-au nimic în comun.
Eu ştiam că’s la fel.
M-am convins că nu-i aşa.
Mă scăldam în centrul Universului,
acolo unde nu era locul meu.
M-am împiedicat de firele deşirate de pe fusele orare
şi-am rămas împotmolită între stări.
Nu ştiam care-i adevăratul timp,
mi-era îndeajuns să ştiu că prezentul
era peste puterile mele.
Strângeam totul în braţe din Est până în Vest
Iubirea mea tăcea, voia doar s-o găsesc,
L-aveam pe el în inimă ca pe-o busolă
Destinul mă purta din oră-n oră,
iar corpurile toate fără viaţă
puteau trăi rupând,
din mine, o speranţă…
S-a aplecat spre Sud, săgeata, să îmi spună
Că-n timpul ce-l aveam puteam s-ajung pe Lună
Dar cum eram în Nord, în noaptea îngheţată
Am stins totul în gând…
Da, eu…
Tu, niciodată.

Published in: on February 5, 2015 at 5:00 pm  Comments (20)  
Tags: , , , ,

20 CommentsLeave a comment

  1. Ai cuprins Nordul si Sudul frumos! Astept si Estul si Vestul!

    • Vă mulţumesc din suflet ! Estul şi Vestul, sunt braţele mele.🙂

  2. Gaseste steaua polara…
    Si pentru a nu stiu cata oara,
    Tu, a universului fata,
    Singura vei fi… niciodata.

    Speranta va trebui sa spuna
    El… tu… vesnic impreuna…
    Iar locul tau… de seama buna,
    Doar… fericita sub clarul de luna.

    • Vă mulţumesc enorm pentru cuvinte
      Steaua Polara, ştiu, nu minte
      O voi găsi-o sau mă va găsi
      Nu ştiu acum,
      Nimeni nu poate şti.
      🙂

  3. Frumu!:)

    • Îţi mulţumesc !🙂 O zi frumoasă !

      • Multumesc la fel:)

        • Mulţumesc !🙂

        • Facebook?

        • E afişată pagina puţin mai jos, pe blog.

  4. Fiecare Univers este minunat în vers. Mi-ai amintit de călătoria mea prin Univers. 🙂

    • Mă bucur să aud asta, sper că a fost una plăcută.
      Te pup, dragă Allexyanna !🙂

      O seară frumoasă !

  5. Reblogged this on Ace Friends News.

    • Thank you !🙂

  6. ” Fir-ar ” sa fie de timp
    ce trece fara sa-l percepem
    ca-i atat de mic si scump
    incat ne-mpiedica sa comentam …………

    O zi frumoasa ca si poezia ta ! 🙂
    Aliosa.

    • Timpul se joacă cel mai mult cu noi. Suntem copiii lui. Vă doresc toate cele bune !🙂

  7. Pusic și îmbrățișez Raza de Soare ,tare !!! :*

    • Pupici dulci şi de la mine.❤ Mulţumesc !

  8. FRUMOS la superlativ….fir-ar să fie…seara faina

    • Mulţumesc din suflet ! O seară frumoasă, cu drag ! 🙂


Leave a Reply

