Oricum, oricând


Oricum, oricând

Rămân tăcută zi de zi
În noapte, fug şi mă ascund
Îmi risipesc durerea-n umbre
La tine vin
Oricum, oricând.

Îngheaţă sufletul din mine,
Şi orice taină, câte sunt ?
Mi-apar cuvintele-n imagini,
Le-mbrăţişez,
Oricum, oricând.

Nu ştiu să caut primăvara
Cu vestitorul ei plăpând,
Parfumul vieţii nu răsare
Chiar de-l aştepţi
Oricum, oricând.

Bătaia inimii-mi răsună
În trup, în lacrimi şi visând.
Simt pulsul fiecărei clipe
Privindu-te,
Oricum, oricând.

Număr la geam dorinţe surde
Ploaia apare derulând
Dezamăgiri ce lasă-n urmă
Un timp pierdut
Oricum, oricând.

Dintr-un amestec de surprize
Misterul vine rând pe rând
Mă lasă-n faţa unor roluri
Să te iubesc
Oricum, oricând.

Published in: on February 26, 2015 at 8:30 pm  Comments (12)  
Tags: , , , ,

12 CommentsLeave a comment

  1. artă. e poezie vie ce faci. e poezie pură.

    • Să ne mai contrazicem ? Se poate să fie aşa, cum spui tu, “poezie vie”, dar vin cu un semn de completare, “poezie vie, dar netratată”, dintr-un corp obosit. Îţi aduc mulţumiri, oricum, oricând !🙂

  2. Wonderful poem.

    • Thank you !!!🙂

  3. Foarte frumos! O zic direct, acum!🙂

    • Vă mulţumesc, oricând, oricum !🙂

      O zi frumoasă !

  4. Frumos mister este omul si sufletul său, si misterul trebuie să rămână mister .

    • Sufletul e un mister într-o lume misterioasă.🙂

  5. preferata mea❤

    • 🙂

      • serios🙂

        • Mă bucur mult ! Mulțumesc.🙂


Leave a Reply

