Nicidecum


Nicidecum

Am obosit să caut alinarea
Povestea nu stă scrisă, nicidecum
Se apropie de uşă doar chemarea
Învăluindu-mă-n mireasma cea de-acum.

Parfumul delicios se aşază în priviri,
Privirile lăsate-n urma mea şi-a ta,
Cuvintele se-ascund, nu poţi să mai respiri
Ştiind că doar tăcerea s-a instalat, deja.

Am aruncat în tine cu răceală
O palmă a năpustit asupra ta,
Mâna ce te-a surprins dintr-o greşeală,
Obrazul l-a atins. Ce rost avea?

Nu te-a durut, iubitule, căci ştii
O palmă ce aşteaptă mângâiere
Zdrobeşte gustul amărui din zi
Şi cheamă stelele să-ţi spele din durere.

M-am ridicat din lacrimile scurse
Pe foile pe care ţi le-am scris, târziu
Adânc, oful, în suflet îmi pătrunse
Am fost ceea ce nu o să mai fiu…

Published in: on March 17, 2015 at 9:13 pm  Comments (9)  
Tags: , , , ,

9 CommentsLeave a comment

  1. foarte frumoasa poezia ta…adâncă numai bună pt meditație…mult spor si inspiratie in toate

    • Vă mulţumesc pentru aprecierea adusă versurilor mele. Vă doresc toate cele bune ! 🙂

      • mult succes

        • Mulţumiri !🙂

  2. It has been seemly a long time since you are last visit. Thank you for your visit. Even though I do not speak your tongue or write such, I have no doubt your work is beautiful, as so indicated by the number of followers you have and your hits to date. My life is full and busy as a man in his early seventies. Am in the process of installing trellisis on a thirty acre farm which was purchased two years ago. The cuttings for the beginning vines will be coming to my Texas’ Farm and Ranch latter in the Spring. The place is full of beauty. There has been much rain over the last thirty days delaying the construction of the trellisis. Would enjoy so much if from time to time you would post some of your work in English. Would be sure that would bring you even more admiring followers. Blessings with thoughts of you, Your fellow poet in Jesus’s name.
    John

  3. Versuri extrem de puternice…pline de fermitate.

    În ultima perioadă mi-e din ce în ce mai greu să îţi scriu câteva rânduri despre versurile tale atât de profunde, nu pot decât să te felicit pentru cât de departe ai ajuns.

    • Mă bucură ideea ta, însă nu simt că am ajuns departe, sunt tot acolo.
      Câteva îmbrăţişări îmi sunt îndeajuns !❤
      Mulţumiri, cu sufletul ! :*

      • Poate nu sunt eu în măsură să observ aceste lucruri, dar ceva îmi spune că ai avansat.
        Când vine vorba de propria persoană e normal să spui că eşti tot acolo, intervine autocritica.
        Atinge-ne în continuare sufletele într-un mod delicat şi enigmatic. Mult succes în tot şi toate!

        Te îmbrăţişez!
        Nu uita: sunt mândră de tine!
        💟 😘

        • Voi continua. Doar aşa pot, dând viaţă cuvintelor care mă ţin în viaţă. 🙂

          Iar referitor la “enigmă”, e singura care simt că face parte cu adevărat din ceea ce aştern aici şi în gânduri.

          Pupici.❤


Leave a Reply

