Când Luna Plină era golul din sufletul meu


Când Luna Plină era golul din sufletul meu

Dintre marile sărbători,
Doar noaptea îmi plăcea
Atunci când Luna Plină îmi căuta prin buzunare
Cuvintele pe care le sufocam dintr-un sărut.
Culegea căldura dintre noi,
Iar eu, cu un deget, îi atingeam buzele-i trandafirii
Mă veghea cum nimeni n-o făcea.
Licuricii cerului străluceau în zbor
Îi prindeam şi-i ascundeam în subsolul minţii.
Noaptea era a mea.
Zorii-mi furau Luna şi-o întrebau de tine,
Dar tu nu-ţi puteai deschide sufletul
Decât în palmele mele.
Aşteptai orele târzii
Aşa cum eu te-aştept să mai revii
Din nou în gânduri şi la geam
Zâmbind, aşa cum te chemam…

Published in: on April 2, 2015 at 10:40 pm  Comments (12)  
Tags: , , , ,

12 CommentsLeave a comment

  1. Don´t forget
    We also have a blog, if you don´t vote us we wouldn´t follow you,,,
    https://superduque777.wordpress.com/

  2. O saptamana binecuvantata, cu multa pace si cu bucurie, cu vorbe blande si cu-apreciere, o saptamana doar cu-ntelepciune si cu cantari de slava si marire, Naltate pentru Domnul nostru care ne-a imbracat in marea Lui iubire! O saptamana fara suparare, o saptamana buna, cu-mpliniri! Eu va doresc cu tot ce-i bun si drept, o saptamana plina de veghere, traita-n fiecare zi mai intelept! Amin!

    • Vă mulţumesc din suflet pentru frumoasele cuvinte ! Toate cele bune ! Vă pup.❤

    • Merci beaucoup !🙂

    • 🙂

  3. Reblogged this on Ace Friends News.

    • Thank you !🙂

  4. “Când Luna Plină era golul din sufletul meu” – aşa frumos spus.

    • :* :D< Mulţumiri !


Leave a Reply

