Nu se cuvine


Nu se cuvine

S-a consumat ultima picătură
Din emoţiile pe care le-am traversat
În drumul către tine.

M-am zorit.
M-am întrebat de ce,
Sau dacă se cuvine…

Dar am pus punct,
Iar semnul întrebării
S-a aplecat mirat.
Căci n-a aflat că vestea serii
Se plimbă-n taina primăverii.

Prinţul ce ieri salva destinul,
Era tot el, acelaşi, chinul.
Floarea iubită de schimbări
Îşi lăsa chipu-n alte zări.

Da, m-am zorit
M-am întrebat,
Ce-aş dizolva în mine?
Nu, n-am aflat, dar…

Nu se cuvine să rămân fără tine.

Published in: on April 23, 2015 at 7:00 pm  Comments (14)  
Tags: , , , ,

14 CommentsLeave a comment

  1. “But I put the point and the question mark was bent wondering.”

    Lovely word play! Thank you for sharing it!

    • Thank you !🙂

  2. Frunos🙂

    • Mulţumesc din suflet !
      Pupici.❤

  3. Vreau ca vantul racoros de aprile sa poarte cu el gandurile mele cele mai calde, iar primavara din sufletul meu sa infloreasca intr-un suras pe a ta fata si sa te fericeasca macar pentru o clipa !

    • Vă mulţumesc tare mult ! O îmbrăţişare caldă, vă trimit !❤

  4. Eda: Have you ever heard of Dimitru Duduman? He was a prophet from Romania.

    “A Disciple of Christ”
    https://hitchhikeamerica.wordpress.com/2013/05/22/a-disciple-of-christ/

    • I haven’t heard of him.
      Best regards !🙂

  5. ” Nu se cuvine …”
    sa nu trec pe la tine
    chiar daca tu nu ai vrere
    cu de la tine putere
    sa-mi pui macar o intrebare
    cand soarele rasare
    dimineata pe racoare .
    Iar daca timpul nu-ti permite
    mai am o mica rugaminte :
    – Asculta melodiile din videoclipul de mai jos

    caci sigur, vei simti ceva frumos !!! 🙂 🙂 🙂
    Cu simpatie,
    Aliosa.

  6. PS !
    Scuze !🙂
    Dupa ce dai click pe ” PLAY ALL ” , melodiile se deruleaza automat !🙂
    Auditie placuta !🙂
    Aliosa.

    • Vă mulţumesc că mai treceţi pe la mine. Da, eu am timo tot mai puţin, dar am fost şi pe la dumneavoastră pe pagină. Vă doresc toate cele bune !🙂

      • Treci când vrei si când poti ! 🙂
        Sunt convins ca ai timp tot mai putin de navigat pe NET caci,esti inca STUDENTA, nu-i asa ? 🙂
        Daca se apropie examenul de LICENTA,
        din toata inima, mult succes ! 🙂
        Cu simpatie,
        Aliosa.

        • Se apropie cu pași repezi examenul de licență. Vă mulțumesc mult ! O duminică frumoasă! 🙂

  7. Atunci, noroc si mult, mult succes ! 🙂
    Sunt convins ca si la examenul de LICENTA
    muza iti va fi de folos !! 🙂 🙂
    O seara placuta ! 🙂
    Cu simpatie si respect,
    Aliosa.


Leave a Reply

