Ploaia de trandafiri


Ploaia de trandafiri

Am întârziat când într-o seară
Încă mai ploua cu trandafiri.
Am ajuns aproape lângă tine,
Şi zâmbeam senin cum îi admiri.

M-am apropiat mai mult de fericire
Şi povestea lua cuprinsul unei zări
Trandafirul ce îl atingeai de mine
Era cheia marii aşteptări.

Ploaia-şi legăna privirea spre apus
Când petalele aprinse se-aşezau
Trandafirii îmbobociţi de-atâta dor
Îşi cântau povestea şi-nfloreau.

Eram tu şi eu într-o mulţime
Ca într-un tablou pictat demult.
Mă îndrăgosteam păşind, din nou, spre tine
Te apropiai şi tu…
Am renăscut.

Published in: on May 13, 2015 at 6:16 pm  Comments (10)  
Tags: , , , ,

10 CommentsLeave a comment

  1. “Eram tu”

    • ?

  2. Congratulations, Denisa!

    I have nominated your blog for the Real Neat Blog award.

    More about this nomination is at

    https://dearkitty1.wordpress.com/2015/05/14/real-neat-blog-award-congratulations-2/

    • Thank you !🙂

      • Well deserved🙂 Best wishes for you!

  3. Reblogged this on ' Ace Friends & Followers News '.

    • Thank you !🙂

  4. Hi Eda ,wonderful poen,nice to hear from yoy .You are a beautiful reflection for charming Romania.Jalal

    • Thank you !🙂

      • Well deserved🙂 Best wishes for you and your poetry!


Leave a Reply

