Scântei din flori de tei


Scântei din flori de tei

Se-agaţă timpul de poveşti
Ieri pe la geam, azi în visări
Mâine te-ntreabă unde eşti…

Se schimbă serile de mai
În lungi cărări de anotimp,
Ce duc spre rai…

Se joacă soarele în flori
Ieri în culori, azi în bujori
Ce sărbători…

Se-apropie rază de rază
La tâmple seamănă-amintiri
O şoaptă îmi rămâne trează…

Din flori de tei apar scântei.
E liniştea ce mă apasă
Şi se revarsă-n ochii mei…

Published in: on May 27, 2015 at 7:18 pm  Comments (14)  
Tags: , , , ,

14 CommentsLeave a comment

  1. Fabulous expressions ,after all we are all humans.jalal

    • Thank you !🙂

  2. Un joc de cuvinte plăcute pe care nu le-am înţeles deoarece sunt altă ființă umană care are rolul său și timpul său în spațiu.

    • Acelaşi timp îl am şi eu şi locul meu de pe Pământ. Ca om, iubesc un singur joc, acela ce constă-n cuvânt.🙂
      Mulţumiri !

  3. Very nice! I noticed a few lindens are beginning to flower here. Soon my wife will be wanting to climb into one and collect some for tea.😉

    • 🙂
      Nice !

  4. Reblogged this on ' Ace Friends News ' and commented:
    Added here as well Ian http://flip.it/rSwhA. 💜

    • Thank you !🙂

  5. Frumoasă poezie. Îm place mult.
    Interesante preocupări artistice. Felicitări!

    • Vă aduc mulţumiri !
      O seară frumoasă !🙂

  6. Mulţumesc.
    Dacă doriţi, găsiţi cîteva poezii în linkul de postare.
    P.S. În primul mesaj s-a strecurat o eroare de tastare: Îmi place…

  7. minunata poezia…astazi chiar am dat de un tei care deja avea o mireasma care te tintuia locului….seara faina

    • Primul zâmbet pe ziua de astăzi…din ce-a mai rămas din ea…. Mulţumesc, asemenea ! Numai bine.🙂

      • sa ai o zi asa cum tu ti-o doresti…


Leave a Reply

