Atunci, ca şi acum


Atunci, ca şi acum

Mi-am stins pentru un timp tăcerea…
Atunci mă separa de tine.
Dulce cuvânt,
Prelingea mierea
Pe inima-mi, bătând în gând.

Acum, m-am detaşat, se pare
Pot lua de mână fericirea
O plimb în taină,
Aşteptând…
Atunci, ca şi acum,
Iubirea.

Published in: on June 12, 2015 at 7:00 pm  Comments (18)  
Tags: , , , ,

18 CommentsLeave a comment

  1. Ce frumos!❤
    "Atunci, ca şi acum", ca-ntotdeauna poeziile tale îmi plac şi le recitesc de fiecare dată.🙂

    • Îţi mulţumesc drăgălaş, întotdeauna !❤ :*

  2. ♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿
    Buna dimineata prieteni dragi ! Va doresc sa aveti o zi asa cum o doriti fiecare,frumoasa,fara stres,cu multa pofta de viata !Pupici !
    Good morning, dear friends! I want to have one day as we want every beautiful, stress-free, with plenty of zest for life! Kisses!


    • Vă mulţumesc, asemenea !🙂

  3. Detaşarea aduce contemplare ce aduce la rândul ei esenţa,
    Iubirea.

    • 🙂
      Toate cele bune !
      Vă mulţumesc pentru cuvinte !

    • 🙂

  4. Gânduri frumoase
    Duminica Fericita🙂

    • Vă mulţumesc mult !
      Asemenea !🙂

  5. minunata poezia ta,,,

    • Mulţumiri din suflet !🙂

      • zi minunata de duminica sa ai….inspiratie si spor…

  6. Eda,
    Multumesc mult!
    Pupici.

    • Bisous.🙂

  7. “Atunci, ca şi acum, Iubirea”…

    Sălăşluieşte-n gând, sperând.:)

    Onu

    • Întotdeauna, aşteptând.🙂


Leave a Reply

