Vara din poveşti


Vara din poveşti

Prin geamurile sparte de tunet,
Vara pătrunse în încăpere
Infăşurându-şi chipul după perdea.
Tremura, avea buzele sângerânde.
Cireşele-i căzură din buzunare.
Am îmbrăţişat, vara cu tot dorul !
Mi-a zâmbit, deşi era rănită.
Mi-a promis că va rămâne un timp la căbănuţă.
Soarele o vindeca.
La răsărit, îi pansa fiecare rană
Şi îi săruta palmele la apus.
Fericirea din privirile lor
Îmi dezmorţea sufletul de căutări…
Vara din poveşti mă regăsea citind,
Şi-mi punea flori de levănţică la fereastră.
foto 2
Fotografia îmi aparţine în totalitate.
Vara din poveşti a început să facă destăinuiri începând cu o grădină de munte, flori împletite, hârtie colorată din palmele soarelui, carioci şi cuvinte. M-a aşezat pe iarba umedă într-o seară şi chicoteam împreună.
Nu ştiu câţi dintre dumnevoastră cunosc faptul că pe lângă încercările parcimonioase de a scrie versuri, cea de-a doua mea pasiune este să creez semne de carte. Iubesc să împachetez hârtii colorate, să le lipesc şi să le dau viaţă prin cuvinte. Mi le aşez în cărţi şi depănăm amintiri, la finalul poveştii. Poate ele cunosc mai bine decât mine, personajele.

M-am gândit că ar fi frumos să împart această plăcere cu dumneavoastră. Vă sunt recunoscătoare !🙂

Published in: on June 22, 2015 at 7:01 pm  Comments (24)  
Tags: , , , ,

24 CommentsLeave a comment

  1. Frumoase pasiuni ai! Voi vedea altfel semnele de carte de acum încolo. Ştiam eu ceva-ceva dar nu chiar tot😀

    • Mulţumiri din suflet !🙂 Mă gândesc cum să fac să ajungă la fiecare om drag mie, câte un semn de carte…mă gândesc…🙂
      Pupici !❤

  2. Frumos te-ai gândit, da…🙂

    • …şi încă mă gândesc ! Mulţumesc !
      Te pup, draga mea !❤

  3. Imi plac foarte mult randurile tale, foarte bine conturate si pline de culoare. Si poza face toti banii.😀

    • Mulţumesc din suflet pentru cuvinte !
      O zi dulce !🙂

  4. Quelles merveilleuses fleurs à la beauté éclatante. Si belles, elles sont joyeuses et procurent un bonheur parfumé.

    • Merci beaucoup !🙂

      • Tu es adorable. Tu as beaucoup de mérites.

  5. multumiri pt ideile/pasiunile tale….flori ca semn de carte…deja o aplic de astazi….zi frumoasa de vara sa ai

    • Mă bucur tare mult să aud asta !🙂
      O zi frumoasă, asemenea şi o vară dulce şi însorită !
      Mulţumiri !

      • seara minunata sa ai…

        • Mulţumesc mult !

  6. Hi Denisa,beautiful thoughts about summer,chrrilips and affection of the minute.Jalal

    • Thank you, dear Jalal !🙂

      • You welcome and my pleasure.

        • 🙂

  7. Reblogged this on ' Ace Friends News ' and commented:
    Added here as well http://flip.it/KxDfe
    ❤️

    • Thank you !🙂

  8. Nice photo.

    • Thank you !🙂

  9. Buna, Eda !
    Ai gandit foarte bine
    Si pentru asta-ti multumesc !🙂
    Tu stii deja de la mine
    Cat de mult te pretuisc !! 🙂 🙂
    O VARA din poveste
    Din inima-ti doresc
    Si cu mare placere
    La mine te poftesc
    Sa lasi un LIKE sau o parere !!! 🙂 🙂 🙂
    Cu stima,
    Aliosa.

    • Vă mulţumesc mult ! O vară ca-n poveşti şi cu poveşti, vă doresc la rându-mi ! Voi trece pe la dumneavoastră, mai am încă puţin timpul aglomerat, iar apoi o să revin la normal şi cu postările, cu vizitele, cu cititul. Aşa îmi doresc.🙂


Leave a Reply

