Când căutai să îmi săruţi iubirea


Când căutai să îmi săruţi iubirea

Mi-am desenat timpul pe o coală de speranţă
Mi-am luat gândul de la şoaptele pe care le-am iubit,
M-am ascuns în ochii căprioarei ce-şi plimba destinul
Prin pădurile de foc din asfinţit.
Când eu mă zbăteam pe marginea visului
Tu alergai cu paşi repezi spre mine
Mă strigai cu toată puterea,
Îmi săgetai auzul cu semnale aprinse
Şi-mi făceai inima să se strecoare printre stânci.
Când m-ai găsit,
mi-ai sărutat sufletul cu dor,
iar eu mi-am închis ochii, tremurând.
M-am agăţat de tine,
aşa cum se agaţă cireşele amare la urechile verii.

foto 1

Published in: on July 23, 2015 at 11:42 pm  Comments (18)  
Tags: , , , ,

18 CommentsLeave a comment

    • 🙂

  1. La asemenea superbe versuri
    Ce-ti alunga cele stresuri
    Imi scot cu respect palaria
    Si-ti spun scurt, asa :

    Weekend placut Eda ! 🙂
    Cu simpatie,
    Aliosa.

    • Vă mulţumesc tare mult, m-aţi emoţionat !
      Zile frumoase, vă doresc !🙂

  2. Daca comentul meu te-a emotionat
    Canicula pe mine m-a bulversat !🙂
    In ” Padurea nebuna ”
    Vremea nu e deloc buna
    Soarele dogoreste
    Porumbul se prajeste .
    La nivelul solului
    E prapadul pamantului.
    Fantanile-au secat
    Asfaltul s-a crapat
    Ciorile-au fugit
    Inspre rasarit .
    Cainii nu mai latra
    Gospodinile barfesc la poarta.
    Barbatii fara loc de munca
    Au in cap doar sa se duca
    La carciuma sa se racoreasca
    Cu-n vin rece de Feteasca 🙂
    Popii ies in strada
    Ca lumea sa ii vada
    Cum la DOMNUL ei se roaga
    Sa le trimita o desaga
    Cu apa de ploaie
    C-altfel, o fac rau de oaie ! 🙂
    Weekend racoros
    cu-al tau prieten generos !🙂
    Aliosa.

    • Am zâmbit. Da, cam așa se întâmplă !
      Motivul pentru care nu îmi place vara e chiar acesta: căldură, căldură, căldură…
      Suport mult mai bine temperatura scăzută.🙂

      Să aveți o zi răcoroasă și dulce !

      • Multumesc pentru urare
        dar de nu-i cu suparare
        la mine e cald tare, tare
        iar termometrul sare
        la 60 de grade C la soare ! 😦
        Asa ca, stau in casa si ascult

        ceva ce imi place mult ! 🙂
        Sa ai si domnia ta o seara racoroasa si dulce ! 🙂
        Aliosa.

  3. frumos! I think I said that right. 😛

    • Thank you !🙂

  4. Weekend placut Eda ! 🙂

    Cu stima,
    Aliosa.

    • Vă mulţumesc, asemenea !
      Aşa sper să fie !🙂

  5. Congratulations, dear Denisa!

    I have nominated your blog for the Creative Blogger Award.

    That is a new award for me, and maybe for you too.

    More about this nomination is at

    https://dearkitty1.wordpress.com/2015/07/31/creative-blogger-award-thank-you-prasna/

    • Thank you !🙂

  6. ▐▬▌αρρу ƊƌƳ♥ Eda ♥

    • Merci, Louis !🙂

  7. Minunate versuri, izvorâte dintr-o inimă frumoasă!🙂

    • Vă aduc mulţumiri din suflet !🙂
      Toate cele bune !


Leave a Reply

