Când ascultam liniştea prin tine


Când ascultam liniştea prin tine

Cuvintele ni se plimbau în tandem
Ne afişam iubirea departe, pe străzi…
Îmi strecuram emoţia pe sub fiecare frunză căzută
Şi fiecare frunză căzută îşi deschidea palmele pentru noi…
Le adunam şi-ţi arătam cum circulă iubirea prin nervurilor lor
Aşa cum dragostea îşi face de cap prin venele noastre.
Eram colegi de artă… şi iubirea e tot o artă,
Arta de a lăsa emoţiile să prindă glas…
Eram în urmă cu un pas,
Prezentul rămânea mereu în urmă,
Iar noi tot timpul îl gustam doar împreună…
Mi-a luat ani să te cunosc şi încă nu ştiu cum te cheamă
Spune-mi tu, eu încă mai privesc cerul împânzit de culori…
Totul se revarsă în anotimpul nostru
Şi ne presară…
Scorţişoară-n amintiri,
Toamna-i dulce în priviri…

SDC11370ggg

Published in: on September 24, 2015 at 6:00 pm  Comments (12)  
Tags: , , , ,

12 CommentsLeave a comment

  1. Ce poezie, o armonie❤ .

    • Mulţumesc frumos ! Armonie şi în gândurile tale, să fie.🙂

      O seara frumoasă !❤

      • Mulţumesc, mulțumesc mult!🙂

        O seară magică şi ţie!❤ 😘

        P.S.: tare încântătoare sunt semnele tale de carte şi modul în care ni le aduci în prim plan.🙂 Bravo, bravo! 👏

        • Şi eu îţi mulţumesc tare !🙂

          Mă bucur mult că îţi plac !🙄

  2. Buna dimineata Eda !
    Imi place la nebunie ” SCORTISOARA ” mai ales in” Placinta cu Dovleac ” dupa reteta mea originala ! 🙂
    Imi place si poezia iar versurile ma linistesc chiar daca in padurea DeliOrmanului , ploua marunt, sacaitor , ca-n poeziile lui Bacovia …
    Imi place sa trec pe la tine caci , la plecarea din minunata-ti casuta virtuala, sunt incarcat cu energia pozitiva ce-mi tine tonusul pana la urmatoarea vizita ! 🙂
    Imi place dialogul virtual cu tine si pentru asta-ti multumesc ! 🙂
    O saptamana asa cum ti-o doresti !🙂
    Cu stima,
    Aliosa.

    • Scorţişoara, pe lângă cel mai delicios gust al amintirilor, îmi place foarte mult în orezul cu lapte.😀

      Mă bucur enorm să aud că vă simţiţi bine aici, în căsuţa mea. Vă aştept oricând ! Uşa e deschisă.🙂

      Vă mulţumesc din suflet pentru tot !
      O toamnă minunată !

    • Super! Thank you! 🙂

      • Is a pleasure to bring you an smile.

  3. Ce poezie frumoasă, cu miros de scorțișoară și de toamnă!

    • Mulțumesc din suflet ! O toamnă frumoasă !🙂❤

      • Mulțumesc, la fel!🙂


Leave a Reply

