Când emoţia se prindea în stoluri de-amintiri


Când emoţia se prindea în stoluri de-amintiri

Timpul îşi deschidea aripile pe cerul acoperit de culoare.
Zmeul copilăriei lăsase urme pe cerul nostru
Pe care astăzi le puteam zări din mers.
Zborul speranţelor încerca să-şi recapete echilibrul,
Dându-mi la o parte, pătura norilor ce ascundea îndoieli.
Emoţia, o pasăre a timpului îşi găsea adăpostul cuibărindu-se
În gândurile calde de altădată.
Nu pleca. Chiar şi gândurile reci o ţineau aproape,
Iar şi iar,
Până mă reîntorceam cu faţa spre cuvinte.

Trăiam.

Published in: on October 12, 2015 at 10:00 pm  Comments (14)  
Tags: , , , ,

14 CommentsLeave a comment

  1. Felicitari

    • Vă mulţumesc !🙂

  2. Felicitari !

    • Vă mulţumesc din suflet !❤

  3. Reblogged this on ' Ace Friends News ' and commented:
    🌹

    • Thank you !!🙂

  4. După cum ştii, obişnuiesc să precizez versurile preferate din creaţiile tale, iar cele din poezia aceasta sunt următoarele:
    “Zborul speranţelor încerca să-şi recapete echilibrul,
    Dându-mi la o parte, pătura norilor ce ascundea îndoieli.”❤
    🙂 Felicitări pentru poeziile tale ce sunt din ce în ce mai deosebite.🙂 😘

    • Îmi doresc ca şi în cazul tău, zborul speranţelor să-şi găsească întotdeauna echilibrul. E important. E important pentru tine şi pentru cei din jurul tău.

      Eu nu pot decât să-ţi mulţumesc pentru aceeaşi călduroasă apreciere pe care o aduci versurilor mele, de fiecare dată.❤

      Te pup şi te îmbrăţişez !🙂❤

      • Ca întotdeauna, gândurile tale bune mă emoţionează şi îţi mulțumesc mult.
        Te îmbrăţişez şi eu cu tot sufletul! Gânduri bune trimit către tine. 😘❤

        • Mulţumiri din suflet !❤

  5. Buna dimineata Eda !
    Desi la mine ploua de ieri dimineata intruna,
    recitindu-ti versurile emotia m-a cuprins din nou
    iar ploaia mi se pare mai atragatoare ! 🙂
    Iti multumesc pentru starea buna de spirit ce mi-o induci de fiecare data cand vin si plec din casuta-ti virtuala ! 🙂
    Un sfarsit de saptamana asa cum ti-l doresti !🙂

    Cu stima si pretuire,
    Aliosa.

    • Mă bucur de fiecare dată când vă citesc comentariile. Vă mulţumesc mult !

      O seară frumoasă !🙂

  6. Vivre c’est aimer.🙂

    • 🙂

      Merci !


Leave a Reply

