Când te priveam căutându-mă


Când te priveam căutându-mă

A încolţit în gândul meu mirosul primăverii,
Se-aştern uşor fulgii tăcerii,
Cad frunze de răbdare
Şi-mi înfloresc pe buze raze de non-culoare.

Colind în casele speranţei,
Colind în noaptea ce-a oprit,
Îngerul drag pe care timpul
Din suflet mi l-a dăruit.

În clipele albastrului tacit,
M-am rătăcit,
Din spatele înţelepciunii,
Te priveam căutându-mă
Şi sărutându-mă.
Am sărutat şi eu, apoi, şoaptele noastre topite-n ploi
Topite ca mărturii în gând,
În ochii tăi,
În ochii mei,
În foi…

foto_iarna_decembrie

P.S. Timpul meu, din păcate, nu este prea darnic cu mine, nu am mai postat aşa cum o făceam înainte, dar vă mulţumesc din suflet că încă mai poposiţi în căsuţa mea, vă aştept să mă colindaţi şi să vă dăruiesc cele mai calde urări. În următoarea postare voi mai împărtăşi câte ceva cu dumneavoastră, impresii/păreri despre acest an, dar mi-ar plăcea să-mi scrieţi şi dumneavoastră, cititorii mei. Vă ascult. Voi fi aici şi vă voi răspunde cu mare, mare drag !

Crăciun fericit, cu bine şi cu multă sănătate, vă doresc !

Published in: on December 23, 2015 at 9:30 pm  Comments (31)  
Tags: , , , ,

31 CommentsLeave a comment

  1. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!
    La Multi Ani!

    • Vă mulţumesc din suflet !
      La Mulţi Ani !
      🙂

      Toate cele bune !

  2. Eda, noi suntem aici şi te citim cu drag! Crăciun Fericit!

    • Iar eu vă îmbrăţişez pe fiecare în parte, cu mare, mare drag !

      Mulţumesc din suflet !
      Pupici.❤

  3. Ce emoţionant! Orice cuvânt de-al tău este magic. Îți mulțumim! 💝 💐
    Aștept cu nerăbdare să ne povestești.
    Te îmbrățișez, prietenă dragă! 😘

    • Mulţumesc din suflet, draga mea !
      Şi eu abia aştept să las cuvintele să se aşeze aşa cum vor ele…❤

      Te pup !🙄

  4. Mulţumesc Denisa, sărbători fericite! Frumoase versuri şi trăiri!

    • Vă mulţumesc tare mult !
      Toate cele bune !🙂

  5. Să te scrii mereu, Eda, cu peniță de inimă cald-îndrăgostită!
    Să ai Sărbători!

    • Așa voi face ori de cate ori am ocazia.
      Pupici dulci.❤

      Toate cele bune !🙂

  6. Buon Natale, auguri!
    Ciao
    .marta

    • Grazie !🙂

  7. Crăciun fericit! Cel mai!

    • Mulțumesc din suflet pentru urare !
      Toate cele bune !🙂

  8. Craciun fericit!

    • Mulţumesc din suflet !
      Toate cele bune !

      Pupici.❤

  9. Craciun Binecuvantat, Eda ! 🙂

    Sarbatori Fericite !! 🙂 🙂
    Iar la ANUL care vine
    sa iti fie si mai bine
    POEZII sa scrii zilnic
    si acasa, si la picnic
    MUZA mereu sa-ti rodeasca
    fruntea sa ti-o racoreasca
    CARTILE s-apara des
    sa ai parte de succes !!! 🙂 🙂 🙂
    La Multi Ani 2016 !!! 🙂 🙂 🙂
    Cu stima si prietenie,
    Aliosa din campie ! 🙂

    • Vă mulţumesc din suflet !
      Un An Bun şi Fericit să aveţi !🙂

      Crăciun fericit, cu bine !

      • Si eu iti multumesc
        pentru ca mi-ai fost alaturi virtual in anul care sta sa treaca ! 🙂

        Sarbatori Fericite ! 🙂
        La Multi Ani 2016 !!! 🙂 🙂 🙂
        Aliosa.

  10. Crăciun cu dragoste, cu bucurie și inspirație! 🙂

    • Din suflet, vă mulţumesc şi vă doresc toate cele bune !
      Crăciun fericit, cu bine şi pace sufletească !

      Numai bine !❤

  11. Have a very blessed and amazing New Year dear sister!!!!

    • Thank you !
      I wish the same for you !🙂

  12. Hi, Eda! Îți doresc un An 2016 binecuvântat de Dumnezeu. Fiind sub binecuvântarea Lui, nu putem fi, decât fericiți. Te pup🙂

    • Vă mulţumesc din suflet pentru frumoasa urare !
      Toate cele bune, vă doresc şi eu dumneavoatră !

      Doamne ajută !❤🙂

  13. La mulți ani! Să ți se împlinească toate visurile în 2016!

    • Mulţumesc din suflet !
      La Mulţi Ani !
      Toate cele bune !❤
      Pupici.

  14. La Multi Ani 2016— Happy New Year 2016


    Gândiţi-vă la trecerea dintre ani ca la o poartă. Puteţi să treceţi prin această poartă în noul an şi să luaţi cu voi doar lucrurile şi gândurile bune. LA MULŢI ANI!
    Consider the passage of years as a target. You can go through this gate into the new year and to take with you only good things and thoughts. HAPPY BIRTHDAY!



    • La Mulţi Ani !❤

      Mulţumiri !

  15. “Embora ninguém possa voltar atrás e fazer um novo começo, qualquer um pode começar e fazer um novo fim”. (Chico Xavier)
    Feliz 2016, Eda!

    • Obrigada !
      Feliz 2016, Maria José !

      Boa noite !🙂


Leave a Reply

