Anul din Poveşti


Da, încă un an. L-am cuprins în braţe din timp pe copilul 2015. Da, îi spun copil, aşa îmi place să-l alint. L-am îngrijit cum am ştiut eu mai bine, nu l-am lăsat să-mi stea în cale. A fost un an bun şi înţelegător cu dorinţele mele. Mi le-a îndeplinit rând pe rând. Am fost surprinsă de momentele speciale pe care nu mi le-am imaginat vreodată. Ştiu, anul trecut, stăteam de vorbă. Eram cuprinsă de nostalgie, pe umeri se odihnea amestecul de vise, din care nu puteam gusta. Mi-am deschis sufletul în faţa oamenilor dragi, pe care îi am alături, mi-am deschis sufletul către iubirea lui. Nu am cuvinte pentru a-mi exprima bucuria pe care o simt atunci când călătorul, gândul meu mă plimbă prin anotimpurile copilului 2015.

Primăvara mi-a adus timpul care are aroma cuvintelor tale, apoi a urmat Vara din Poveşti, care mi-a presărat pe buze doar flori şi şoapte. O aromă aparte. Toamna, toamna m-a regăsit în Oraşul Luminilor, unde îmi cântam dragostea alături de tine. Mai mult ca niciodată nu voiam ca timpul să treacă. În cuvinte, Iarna-Culoare de Argint picta noi dorinţe pe pragul din casa speranţelor. Mi-e teamă să mă separ de copilul an care mi-a transformat zilele în cuvinte, în dorinţe şi în iubire.

Am scris mai puţin, am trăit mai mult, am simţit timpul mai aproape.
2015, Te Iubesc !

Sunt aici, aştept să îmi împărtăşiţi şi dumneavoastră cum aţi simţit că a fost acest an în inima fiecăruia.

Din suflet, vă doresc, să vă rămână alături emoţia, bucuria, sănătatea şi iubirea în anul care va veni !
La Mulţi Ani, dragii mei cititori !

2015-Anul din Poveşti

Published in: on December 31, 2015 at 6:30 pm  Comments (52)  
Tags: , , , ,

52 CommentsLeave a comment

  1. La mulți ani, Denisa!🙂

    • Mulţumiri din suflet !🙂
      Toate cele bune !

  2. Ce frumos, ce frumos❤. Emoţionant peste măsură, ţinând cont de faptul că am fost părtaşă la anul tău din poveşti, în mică sau mare parte.
    Sunt bucuroasă pentru tine, pentru tot ceea ce 2015 ţi-a pregătit, aşternând petale de trandafiri în calea ta.
    Anul ce acum ne întâmpină-n prag, să vă ofere tot ce-i mai bun, încununat cu împlinire. Sănătatea să nu vă lipsească, vouă şi familiilor voastre.

    Te îmbrăţişez cu tot dragul şi din adâncul sufletului. 💝🎊😘

    Mulţumesc pentru tot, draga mea! Mulţumesc pentru c-ai fost şi că eşti alături de mine. 👭

    • Draga mea, dragă ! Emoţii şi iar emoţii, ceea ce iubesc eu mai mult.
      Mulţumesc din inimă pentru frumoasele tale cuvinte !
      Să fie bine, îmi doresc şi să avem de împărtăşit în fiecare zi, măcar un cuvânt, un zâmbet, un salut.🙂

      Mi te pup !❤

      • Răspunsul tău m-a lăsat fără cuvinte. Mulţumesc pentru tot!❤
        Eşti un om deosebit.

        • >:D<.
          Îţi mulţumesc cu sufletul !

  3. E tare plăcută amintirea unui 2015 plin și din poveste. Nu-mi rămâne decât să îți urez ca 2016 să fie tot un an pe care să îl trăiești din plin, un an care să-ți sporească amintirile frumoase, un an ca un zâmbet cald…🙂

    • Mulţumesc din suflet pentru frumoasele cuvinte ! Aşa să fie. Am zâmbit cu drag.
      Trimit pupici şi îmbrăţişări !❤🙂

  4. Auguri di buon anno! 😊

    • Grazie !❤🙂

  5. La mulți ani Denisa!

    • Aduc mulţumiri, pupici şi îmbrăţişări !❤

  6. Un an nou inspirat, cu bucurii si surprize plăcute, îți doresc, Denisa!

    La mulți ani!

    • Aşa să fie ! Doamne ajută !

      Vă aduc mulţumiri, vă transmit pupici şi îmbrăţişări !
      Toate cele bune !❤🙂

  7. La mulți ani!

    • Mulţumesc din suflet !❤
      Pupici şi dulci îmbrăţişări !

  8. La Multi Ani! Un An nou plin de fericire sanatate si multe realizari !

    • Doamne ajută ! Aşa să fie, doamna Victoria !

      Vă pup şi vă aduc mulţumiri din suflet !❤

  9. Happy New Year!

    • Thank you !
      Happy New Year !🙂

  10. La multi ani!

    • Mulţumesc din suflet, Mami !❤

      Toate cele bune !🙂

  11. La multi ani!

    • Vă mulţumesc tare mult !🙂
      Numai bine !

  12. La multi ani!

    • Aduc mulţumiri din suflet !
      Numai şi numai bine !❤

  13. La mulţi ani frumoşi!

    • Aduc mulţumiri dulci, Potecuţă !
      Toate cele bune !❤🙂

  14. Buna dimineata Eda !
    Ma bucur ca anul ce tocmai a trecut,
    ti-a implinit toate dorintele
    in ” Romania lucrului bine facut ”
    ce uneori ne inseala nazuintele ……………
    Anul care tocmai a inceput
    sa-ti aduca sanatate, bucurii,
    CARTI multe cu POEZII
    si-o dragoste curata
    pe intreaga sa durata ! 🙂

    Aliosa.

    • Vă mulţumesc din suflet, domnule Alioşa !
      La Mulţi Ani !
      Un An Blând să aveţi şi dumneavoastră, cu multă sănătate şi multe bucurii !

      • Multumesc Eda ! 🙂
        Un An Nou cu sanatate si multe realizari in toate proiectele tale ! 🙂
        Aliosa.

        • Doamne ajută !🙂

        • De ZIUA nasterii lui EMINESCU
          te invit pe strada Praporgescu
          colt la colt cu Stanculescu
          sa schimbam o vorba , doua,
          despre POETUL care noua
          ne-a lasat o OPERA completa
          ce se poata citi si pe-o tableta ! 🙂

          Aliosa.

  15. Servicii profesionale FOTO & VIDEO: http://www.filmarefotografii.ro/

    • 🙂

  16. Reblogged this on ' Ace Friends News ' and commented:
    Lovely as usual and Happy New Year to you 🌹

    • Thank you very much !
      I wish you all the best !
      Happy New Year !🙂

  17. Ce urări EDA ce completări,
    Când se pare că te bucuri
    De minunați admiratori?
    Și sincer, mi-aș dori mereu,
    Așa să fie UNIVERSUL tău!🙂
    Un An plin de HAR!

    • Eu mă bucur zi de zi de ai mei cititori şi le mulţumesc că pe blogu-mi poposesc.🙂

      • 🙂

        • 🙂

        • 😀

        • La Mulţi Ani frumoşi, vă doresc !🙂

        • Mulțumesc frumo și duios, Eda. Pot conchide că ești o făptură aparte?😀

        • Sunt doar eu.🙂

          O seară frumoasă !

        • 🙂

        • Voiam să vă anunț că am terminat de citit cartea semnată de dumneavoastră. E o încântare. Am stat și am reflectat un timp după ce parcurgeam povestirile pe rând, însă când am ajuns la “Necunoscuta din tren” eram foarte dornică să aflu ce se ascunde în spatele cuvintelor, o încheiere impresionantă, m-a marcat.

          Vă felicit și vă urez mult spor la scris !
          Aștept următorul set de povestiri !🙂

        • Eda, m-ai lăsat fără grai. I-am citit surorii mele aprecierea ta, după care a remarcat.Trebuie să ffie o persoană deosebită! Da, este poetesă, i-am răspuns eu. Vezi.., se simte spiritul aparte, din câteva cuvinte. Eu, ce să mai spun, decât că mi- tare drag spiritul tău?Mulțumesc pentru îndemn. Te îmbrățișez cu prietenie.🙂

        • Vă mulțumesc pentru frumoasele cuvinte. Acum este despre dumneavoastră. Toate cele bune, vă doresc !🙂

        • 🙂

  18. Un an cât mai bun, cu bucurii și împliniri!🙂

    • Vă mulțumesc din suflet !
      Asemenea, vă doresc !
      Un An Deosebit, cu multe bucurii și reușite !🙂


Leave a Reply

