Te caut


Te caut

Uite-mă cum m-am pierdut,
Cum strigătul asurzitor al zilelor mă doboară,
Sunt neputincioasă în faţa mea…
Mă tem că mi-am uitat sufletul deschis
În timp ce păsările flămânde ciuguleau din fărâmele speranţelor
Pe care voiam să le păstrez pentru acum,
Pentru mine, pentru tine, pentru noi,
Pentru timpul ăsta care uită să-mi spună ce să fac…
Pentru că inima tace şi toate emoţiile vorbesc în locul ei.
Pentru că toate gândurile se blochează-n intersecţii.

Pentru că n-am ce să mai adaug,
Sărut mâna caldă a poeziei
Care mă priveşte, îmi mângâie obrazul
Şi tace ca un copil matur
.

te_caut

Published in: on January 22, 2016 at 9:37 pm  Comments (21)  
Tags: , , , ,

21 CommentsLeave a comment

  1. Oh, Doamne!❤ N-am cuvinte!!!

    • Ştii cât de mult te îmbrăţişez, da ?❤

      • Ştiu prea bine, draga mea!❤
        La fel de mult te îmbrăţişez şi eu, din adâncul sufletului.

        Tot binele din lume să te găsească împlinită.🙂

        • Îţi mulţumesc din suflet !
          Asemenea îţi doresc şi eu, draga mea !❤🙂

  2. Foarte sensibilă și inspirată, așa cum ne-ai obișnuit.🙂

    • Mă bucur enorm să aud asta !
      Mă plec în faţa cuvintelor şi aduc mulţumiri din suflet !🙂

      Toate cele bune !

  3. Buna dimineata Eda !
    ” Te caut” la fiecare poezie
    gandind ca iti vei face timp
    sa treci si pe la mine ! 😦
    ANDREI nepotelul s-a facut mare
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2016/01/20/
    si-asteapta de la tine
    macar o incurajare
    acum la ” Prima IARNA constientizata ” 🙂

    cand se intreaba ce-i cu acea lopata
    pe care TAE SANDU o manuie cu spor
    sa-ndeparteze ZAPADA cazuta dintr-un nor ! 🙂
    Weekend placut Eda ! 🙂
    Cu stima si prietenie,
    Aliosa.

    • Bună dimineaţa,

      Timpul nu-mi e prieten, rareori când intru pe blog, în ultimul timp, dar sunt acolo mereu la fiecare postare, cu gândul.

      Mulţi Ani frumoşi şi toate cele bune, atât dumneavoastră, cât şi familiei dumneavoastră !🙂

      Aduc mulţumiri enorme !

  4. Balsam pentru suflet, Eda dragă!

    • Mi te pup, Potecuță !
      Mulțumesc din suflet !❤



  5. Te pretuiesc pentru ca imi intri direct in inima , bajbaind prin bezna neputintei mele, si scoti la lumina doar acele mici comori ale sufletului pe care nimeni altcineva nu le-a cautat atat de departe…
    I appreciate because I go to the heart, groping through the darkness of my helplessness, and bring out those little treasures of the soul just that nobody else has looked so far away …


    • ❤❤

  6. Reblogged this on ' Ace Friends News ' and commented:
    Beautiful as always 🌹

  7. Buna Eda !

    Toate cele bune !🙂
    Aliosa.

    • Bună seara !
      Vă mulțumesc pentru vizită și pentru melodie !

      Toate cele bune !🙂

  8. La Multi Ani de Ziua Indragostitilor ! 🙂

    Aliosa.

    • Mulțumiri !
      La Mulți Ani cu dragoste, familiei dumneavoastră !🙂

  9. Reblogged this on The Militant Negro™.

    • Thank you !🙂


Leave a Reply

