Floarea mea preferată


Floarea mea preferată

Fericirea-mi şterge cuvânt după cuvânt
Le soarbe cu ardoare şi le preschimbă-n gând.
Dorinţele ce rabdă când sufletul mi-e dor
Se ard şi mă inundă şi nu mai ştiu ce vor.

Mă ţine-n viaţă doar simplul te iubesc
Şi am iubit tot timpul gândindu-mă la tine,
Şi tu când te gândeşti la mine, înfloresc
Doar gândul tău miroase atât de bine…

Fericirea e floarea mea preferată,
Când liniştea e boboc,
Iar iubirea îi e parfum.

floarea_mea_preferata

Published in: on February 20, 2016 at 6:07 pm  Comments (19)  
Tags: , , , ,

19 CommentsLeave a comment

  1. Ein schönes Wochenende—.

    • Thank you !🙂

  2. Să ai parte mereu de astfel de flori, Eda!

    • Sărut dulce mâinile Potecuței !❤

  3. Frumose versuri! Inspirate!

    • Vă mulțumesc din suflet !🙂

  4. E minunat parfumul pe care-l emană floarea ta preferată!🙂

    • Mi-ar plăcea ca fiecare dintre noi să se oprească un moment când întâlnește acest parfum.🙂

      Toate cele bune !

  5. Reblogged this on ' Ace Friends News ' and commented:
    Beautiful words and so deep from your ❤️

  6. LUNĂ PLINĂ , MĂR DE-ARGINT ! Cecilia Birca
    lună plină , măr din rai
    dragostele să le dai
    tuturora – nu doar mie
    să stârneşti inimă vie
    in cei ce iubesc deja
    şi-n cei ce-au iubit cânva
    şi în cei ce n-au ştiut
    să bea din izvor-sărut,
    Să îi prinzi cu hăţ vrăjit
    Lună plină , măr de -argint!

    Dragobete fericit ! ♥♥.☆*´¨`☽ Ileana


    • Ce frumossss !
      Vă mulțumesc !
      Pupici.❤

  7. Primăvara să-ți umple grădina sufletului cu floarea ta preferată!

    • Vă mulțumesc din inimă pentru frumoasa urare !
      O primăvară cu zâmbete, vă doresc !❤

  8. Floarea ta preferată aș dori să răsară în fiecare suflet! 😊
    O seară faină îți doresc!

    • Și eu îmi doresc acest lucru !
      Mulțumesc din suflet pentru vizită !

      O seară dulce !❤

      • Dulce ca tine 😊 Mulțumesc (:


Leave a Reply

