Bolnav de culoare


Bolnav de culoare

                                  Mamei mele

Privesc în ochii cerului senini
Că’s sinceri şi flămânzi după iubire,
Mi-au picurat în suflet doar lacrimi cristaline
Când mâinile-mi erau întinse înspre tine.
Bolnav e cerul de culoarea infinită
Bolnav, încât a picurat culoare-n ochii tăi
Privindu-mă cum cresc, nepregătită,
Luminile-au fost stinse, nefiresc.
Ne-am strâns în braţe,
Când timpul parcă nu mai respira,
Iar mâna mea-nghețase-n mâna ta…
Căldura ta de înger m-a topit,
Când tu mi-ai spus că eu sunt tot ce ţi-ai dorit.
Nu pot găsi niciun cuvânt,
Să îţi descriu răbdarea…
Colindă munţi, străbate marea…

Sufletul tău e liniştea din zare,
Aşa cum cerul e bolnav după culoare.

mama_ingerul_meu_2

înțelegere, aripi de înger, mama

mama_ingerul_meu

Published in: on March 8, 2016 at 2:00 pm  Comments (38)  
Tags: , , , ,

38 CommentsLeave a comment

  1. O primavara frumoasa, cu sanatate, inspiratie si impliniri!
    La multi ani!

    • Vă mulțumesc tare mult ! Asemenea, vă doresc !

      O primăvară frumoasă !
      Toate cele bune !🙂

  2. Multi ani plini de frumos , Eda !

    • Vă mulțumesc din suflet !
      O primăvară frumoasă, vă doresc !🙂

  3. Cuvinte preţioase scrise de un copil deosebit, pentru o mamă minunată.❤
    Te felicit pentru tot! 👏 Ai oferit emoţie prin fiecare cuvânt aşternut cu atâta dăruire. ❤

    • Ohhh, cât de mult îți place să mă emoționezi !

      Îți mulțumesc din inimă pentru frumoasele cuvinte !❤
      Mi te pup și mi te îmbrățișez !🙂

  4. La mulți ani!

    • Mulțumesc din suflet !
      La Mulți Ani frumoși și sănătoși !

      O primăvară dulce, cu multe bucurii !❤

  5. Foapte frumos!
    Floare a primaverii. Azi uita cine esti si trezeste-te la viata o data cu natura. Fii un fluture zglobiu si aseaza-te pe prima floare a puritatii. Ziua sa-ti fie mai senina ca infinitul. La multi ani, floare a primaverii. Fie ca primavara sa-ti aduca bucurie in suflet, fericire si liniste.La multi ani!❤




    • La Mulți Ani frumoși și sănătoși !
      Vă mulțumesc din suflet pentru frumoasa urare !

      Toate cele bune !🙂❤

  6. La multi ani… O primavara frumoasa… cu multe flori….🙂

    • Vă mulțumesc din suflet !

      O primăvară frumoasă, vă doresc, cu sănătate, bucurii și împliniri !🙂

  7. Denisa, te prețuiesc!
    Chiar dacă, rareori, la tine poposesc.
    Și Prețuirea se poate resimți,
    Numai în versul cald, și inspirat,
    Așternut de tine, zi de zi.🙂
    Onu

    • Nu pot decât să vă mulțumesc din suflet !🙂

      Să aveți o primăvară frumoasă !

  8. Buna dimineata Eda !
    Frumoasa poezie, miscatoare versuri ! 🙂
    Sincere felicitari ! 🙂
    Pe la sfarsitul lunii februarie
    Te-am invitat cu stima si deosebita bucurie http://aliosapopovici.wordpress.com/2016/02/28/
    In casa-mi virtuala plina cu MARTISOARE
    Dar n-ai venit, c-asa a fost sa fie………
    Eu nu-s in stare a scrie versuri miscatoare
    Dar de 8 MARTIE, de ziua FEMEII-MAMA ,
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2016/03/07/
    In cuvinte simple, pe MAME le-am omagiat !!! 🙂 🙂 🙂
    Multumesc frumos pentru vizita facuta pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2016/03/22/

    O saptamana plina de bucurii si impliniri ! 🙂
    Cu respect,
    Aliosa.

    • Eu sosesc mai greu, îi iarnă grea la mine în ograda cuvintelor…🙂

      Vă mulțumesc din suflet !
      Toate cele bune !

      • Frumoasa metafora ! 🙂
        Sa ai parte de toate ce-ti doresti !
        Seara faina !
        Aliosa.

        • Vă mulțumesc !
          Toate cele bune !🙂

  9. Happy Easter.Best wishes.

    • Thank you !🙂

  10. Nice.

    • Thank you !

  11. Congratulations, Denisa!

    I have nominated your blog for the Dragon’s Loyalty Award.

    More about this nomination is at

    https://dearkitty1.wordpress.com/2016/03/23/dragons-loyalty-award-thanks-unbolt-and-sam/

    • Thank you very much !🙂

  12. Eda,
    Dar ochii mamei, nu știu, ce har ție ți-au dăruit.
    Când pe lângă frumusețe,
    Lumina rimei ți-au sădit.
    Privește cu atenție, la avatar, și spune-mi sincer:
    Mi se pare, sau efectiv, ești rimă lumină-n soare?:)
    Onu

    • Am zâmbit. Ochii mamei sunt ochii sufletului ei. Ochii mamei au o poveste. Și eu am o poveste. Doar poezia știe care-mi este…🙂

      Vă mulțumesc pentru vizită !

      • Înseamnă că i-am întrezărit pe toți. Dar te invit să treci o clipă pe la mine, da? Pe blog, desigur! Să vezi., ce poate n-ai să crezi!:)

        • Waw (o reacție poate apoetică) ! Vă înțeleg perfect, nu am vrut să vă induc într-o situație neplăcută la momentul respectiv, poate și eu aș fi procedat la fel, sunt cumpătată cu fiecare lucru pe care-l fac. Era un simplu gest, ca drept recunoștință.

          P.S. Lucrez la cel de-al doilea volum și sper eu, să se găsească în librării, asta pentru a depăși astfel de momente. 🙂

        • Poate la momentul lansării?:)
          Atunci, să fie pe curând!
          Aș concretiza cu o nuanță poetică.
          Nu de Idilă mă cutremur,
          Ci de vulcanismul ei!

        • Sigur, o să anunț printr-o postare pe blog la momentul respectiv.🙂

        • Sărut mâna!
          Sau printr-un Memento, pe blogul unui prieten?🙂

        • Asta nu știu cum se face, dar o să ajungă informația la fiecare cititor.🙂

        • Se pare că totul e plin de Speranță!:)

  13. sublim!❤

    • Aduc mulțumiri !🙂


Leave a Reply

