Poftă de amintiri


Poftă de amintiri

Sărbătoresc în fiecare anotimp dorul de tine,
aprind lumânărelele mici și suflu cu putere,
poate mi se îndeplinește dorința de a te revedea,
atunci când am nevoie de tine.
Gust din fiecare felie de vise
și ma rog să aibă gustul tău.
Îmi rămâne o urmă de regret pe buze
și-un gust amar de ce nu ești aici,
îmi scriu cuvinte monosilabice în palme
și las roua cristalină să le evapore,
când o nouă zi se așază deschisă în fața mea.
Mă gândesc că mai e foarte puțin până la o nouă aniversare,
dacă mi-ai putea insufla bunătatea din corpurile cerești
nu ți-aș mai cere să îmi aduci zâmbete-n priviri.
Îmi iau albastrul în brațe ca pe-o jucărie
și-i spun povestea noastră
până aproape de gândul tău…
Găsește-mi viața pe undeva !

Mi-e poftă de amintiri
Când îmi e dor de tine.

pofă_de_amintiri_1

m-am întrebat câte culori are dragostea pe care ți-o port

pofta_de_amintiri

au sângerat amintirile albastre când le-am strâns în gândurile pasiunii

poftă_de_amintiri_3

nu suporți să îmi suporți nebunia de a te iubi

pofă_de_amintiri_4

 îți văd chipul, stă ascuns după cuvinte, mi te-am fotografiat

Published in: on March 28, 2016 at 10:01 pm  Comments (31)  
Tags: , , , ,

31 CommentsLeave a comment

  1. Ist gut. L.G. Wolfgang

    • Dankeschön !🙂

  2. Mi-ai deschis , cu adevarat ….pofta de amintiri ! Zi minunata !

    • Mă bucur mult să aud acest lucru. Sper că este vorba de amintiri frumoase !🙂

      O seară bună !

      • Bineinteles Eda…la astea trebuie sa ne gandim…vorba aceea cele rele sa se spele ,cele bune sa se adune…Seara magica !❤

        • Da, da ! Sunt de acord.🙂

        • Noapte buna !❤

        • Mulțumesc !
          Seară frumoasă, noapte bună !

  3. Mi-ai adus pe prag amintiri dragi! Mulţumesc, Eda!

    • Sper că Potecuța le va da voie să treacă pragul pentru a se bucura de ele.🙂

      Și eu mulțumesc !
      Pupici.❤

  4. Si mie mi-e ” Pofta de amintiri” ! 🙂
    http://amintiriamintiri.wordpress.com/
    Aliosa.

    • 🙂

      Să le împărțiți cu cei dragi, sunt sigură că îi vor încânta.🙂

  5. Excellent!

    • Thank you !🙂

  6. “Poftă de amintiri”…
    foarte apetisant…
    Mulțumesc Denisa, pentru sufletul tău minunat!

    • Și eu vă mulțumesc pentru toată aprecierea pe care mi-o arătați !🙂

  7. delicios…că bine merge poemul la cafea…savurant! .. mmmmm❤

    • Super ! Sunt încântată să aud asta.🙂

      Mulțumesc frumos !


  8. Multumesc pentru like ! 🙂
    O zi frumoasa ! 🙂
    Aliosa.

    • O zi frumoasă !
      Numai bine !🙂

  9. EDA,
    Sunt egoist,
    Nu o ascund, că în foto realizat,
    Adonis aș fi vrut să ies.,
    Timpul, total să ți-l captez.
    La fel cum tu, prin culoarea liliachie,
    Nu-mi dai o clipă interzis,
    Spre tine, gândul, să nu mă mai îmbie!
    Dar, vede-se, la tine…,
    Asta-i culoarea care-mi priește
    Și mă atrage împărătește.🙂
    Onu

    • Liliachiu e culoarea care îmi place mult să fiu.
      Când voi gusta din palme trandafiri, doar gândul să îmi stingă pofta de-amintiri. 🙂

      • Se vede că o guști cu nesaț. Ți-a transmis o aură specială, care fascinează.🙂
        Onu

        • Roșesc. Sunt cuvinte mari pentru mine.🙂

        • Adevărul este că le meriți, iar eu ți le adresez cu bucuria trăirii!🙂

        • Vă mulțumesc tare mult !🙂
          O seară minunată !

        • 🙂 Asemenea!

  10. Reblogged this on Spiritual challenges .

    • Thank you !🙂

  11. Nice photos.

    • Thank you !🙂


Leave a Reply

