Să ne cunoaștem


Să ne cunoaștem

Tu nu știi cine ești tu,
Cum nici primăvara nu-și cunoaște parfumul.
Eu nu știu cine sunt eu,
Cum nici gândul nu știe că a trecut prin mintea mea.
Hai, să ne cunoaștem !
Lasă-te pictat în apusul șoaptelor mele,
Iar eu mă voi lăsa cuprinsă în brațele nopții,
Până aproape de răsăritul zâmbetului tău.

floare_de_primvara_2

Când citeam prima scrisoare a primăverii, o lalea își descoperea chipul.

floare_de_primavara_1

Îmi înecam privirile în marea cireșilor înfloriți.

floare_de_primavara_3

Sunt mai puține zilele cu zâmbet decât zilele cu flori.

Published in: on April 13, 2016 at 9:07 pm  Comments (26)  
Tags: , , , ,

26 CommentsLeave a comment

  1. Încântată de cunoştinţă!😉
    Chiar e o încântare postarea ta!

    • Asemenea, îmi pare bine !❤

      Mulțumiri din suflet, mă bucur !
      Seară cu parfum la ferestre !

  2. Superb! Felicitari!

    • Vă mulțumesc mult !

      O seară bună !🙂

  3. Daca primavara si-ar cunoaste parfumul, l-ar tine poate doar pentru ea, nu crezi?

    • Cu siguranță !🙂
      Primăvara ne dă voie să zâmbim.

      O zi bună !

  4. Frumos! Culegi zambete, poeta draga!

    • Aduc mulțumiri din suflet !

      O zi cu parfum de primăvară !🙂

  5. Superb !! 😍 Mădă, încântată de cunoștiință ! 😇🤗

    • Mă bucur să te cunosc, Mădă !🙂

      Mulțumesc frumos !
      Să ai o zi minunată !

  6. Trăiesc versurile alături de tine!

    • Am zâmbit, mă bucur și aduc mulțumiri !

      O zi cu parfum de primăvară la ferestre !❤

  7. Minunat îndemn și o cale deosebit de frumoasă pentru a-l urma. Fii mereu frumoasă și iubită!🙂

    • Mulțumesc din suflet pentru frumoasele cuvinte !🙂

      O seară cu parfum de primăvară la ferestre !

  8. Quelles belles fleurs odorantes et parfumées du printemps qui annoncent la beauté, la joie, la renaissance et la lumière !

    • Merci beaucoup !🙂

  9. Buna dimineata Eda !
    Frumoase versuri ! 🙂
    Sincere felicitari !🙂
    Muza ta e darnica,
    mintea ta e rodnica,
    timpul insa-i nemilos
    in ROMANIA lucrului pe dos ! 😦
    O zi cat mai placuta ! 🙂
    Aliosa.

    • Mă bucur din suflet că vă plac versurile !

      O zi parfumată și optimistă !🙂

  10. Reblogged this on My Blog.

    • Vă mulțumesc din suflet pentru cuvinte !🙂

  11. Frumoasă postare ca primăvara însăși!

    • Mulțumiri parfumate vă aduc !❤

  12. “Sânt mai puține zile cu zâmbet decât zile cu flori”…
    Cât de adevărat găsesc aceast gând poetic…
    Mulțumesc

    • 🙂

      Vă mulțumesc !

  13. Reblogged this on ' Ace Friends News ' and commented:
    Beautiful post from a beautiful lady … 🌹


Leave a Reply

