Micul cer şi Marea mare


Micul cer şi Marea mare

Totul se întrezărea,
Încolţeau anotimpurile sub tălpile tale
Şi tu obişnuiai să te propteşti în piciorul stâng…
Apăsai pe degetele-mi care scriau despre soare
Şi parcă vara îşi făcea loc pe lângă tâmpla ta.
Am mers împreună să-i scriem verii să ne aducă îngerii aproape .
Şi tu mi-ai promis a-23-a oară că marea e cerul de pe pământ.
Te credeam pe cuvânt,
Şi din când în când primeam confirmarea visând.
Unde eşti ? Unde sunt ?
În al mării timp sfânt, pescăruşii mi-erau legământ.
Valul de flori se spărgea peste noi,
Era nor din surâs dezbrăcat în apus.
Mi-era sete şi tu m-ai stropit c-un gând bun
Vapoarele minţii în suflet le-adun.
Cerul părea mult prea sălbatic,
Îşi pregătea furtuni din loc în loc,
Doar un pictor din colţ ne-a surprins
Când în braţe m-ai prins…
Mângâiam marea mare cu foc,
Ce joc !
(pe buze-ţi puneam Micul cer)
Rebel.

marea_neagra

Strâng aripile îngerilor în palme. 

marea_mare_micul_cer 3

Respiri prin culorile calde pe care ți le-am pictat prin cuvânt.

micul_cer_marea_mare 1

Când nu scriu, mă pierd în ultimul cuvânt.

micul_cer_marea_mare 2

Cândva n-o să mai știu ce să scriu, dar o să scriu ce mai știu.

marea_mare_micul_cer 4

Mă bucur de Timpul lui Cine Ești. 

Published in: on May 31, 2016 at 9:23 pm  Comments (29)  
Tags: , , , ,

29 CommentsLeave a comment

  1. Divine versuri! Parcă are rimă, și parcă n-are…. Parcă spune o poveste! Foarte frumos! 👏👏

    • Mulțumesc din suflet pentru vizită și pentru apreciere !

      O seară frumoasă, cu poezie la fereastră !🙂

  2. CÂNDVA . . .
    Cu mult , mult timp în urmă , când nu exista încă trecut ori viitor , când prezentul abia începea a se naşte . . . m-am trezit admirând tot ce până odinioară nu avusese altceva decât propria-i identitate .
    -Vezi tu , copile : pentru A FI , trebuie doar : SĂ RECUNOŞTI aceasta .
    -Bine , dar eu vreau să . . .
    -O, nu te avânta ; nu poţi fi decât : TOTUL sau nimic .
    -Mă iei iar cu vorbe fără de înţeles . . .
    Priveşte florile , ca ele aş vrea să fiu , să umplu aerul dimineţii cu miros îmbătător ; să scald în culoare roua diminetii
    -O . . . nu . . . Tu eşti mai mult de atât . Tu nu eşti muritoare ca florile . Eşti mult mai mult de atât .
    -Atunci priveşte alături de mine păsările cerului , frumos cântătoare . Ca ele vreau să fiu de mâine .
    -O…nu , copile ; tu poţi zbura mai sus decât înaltul cerului . Tu nu eşti ca păsările , muritoare .
    -Dar , bătrâne LI ; măcar ca vântul să pot colinda . Măcar atât ajută-mă să pot .
    -Fie . . . cum zici tu ; dar nu uita că nici măcar el , vântul , nu poate colinda întreg universul , asemenea ţie . Tu Poţi Fi Tot şi Toate !
    -Trebuie doar să recunoşti aceasta . Să recunoşti în tine că poţi tot ce îţi doreşti . Doar să faci ce ţi-e dat a face .
    . . . . ……….
    .com/CalauzaLiwan

    • Foarte frumos !

      Vă muțumesc tare mult pentru vizită !
      Toate cele bune !

  3. Superb!! Doamne, nu pot explica cât mi-a plăcut!

    • Am zâmbit, Potecuță-mi Dragă !❤

      Mulțumiri de pe buzele Micului Cer !❤ :*

  4. Nu am cuvinte, am ramas fara cuvinte, la cat de frumos e totul asternut !❤ Felicitari ! Mi-a placut foarte mult !
    O zi cat mai placuta !🙂 La multi ani suflet de copil❤

    • Mă bucur enorm să aud acest lucru, îmi fericește sufletul !
      Vă mulțumesc din inimă!❤

  5. Beautiful expressions : the sea heaven on earth,angels and the sun ,Exceptional poem.Jal

    • Thank you a lot !🙂

  6. Imagini minunate, demne de poezie universală!

    • Vă mulțumesc tare, tare mult !

      • Cu mare, mare! plăcere

  7. De jolies fleurs qui procurent une agréable sensation de vivre. Elles sont l’expression d’une nature plurielle avec toutes ces couleurs variées, disposées ensemble qui créent un bon mariage au goût de l’âge.

    • Merci beaucoup !🙂

  8. Congratulations, dear Denisa!

    I have nominated your blog for the 3 Day Quote Challenge.

    More about this nomination is at

    https://dearkitty1.wordpress.com/2016/06/07/3-day-quote-challenge-third-day/

    • Thank you !🙂

      • Well deserved🙂 Best wishes for you, your poems and your blog!

  9. Weekend placut Eda ! 🙂

    Aliosa.

    • Vă mulțumesc mult ! Asemenea, vă doresc !🙂

  10. Hi Denisa after long. Good to see you doing very well. Lovely poem and beautiful flowers. 😄

    • Thank you for all !🙂

      Have a nice day !

  11. Nice One.

    • Thank you !🙂

  12. Congratulations, Denisa!

    I have nominated your blog for the Liebster Award.

    More about this nomination is at

    https://dearkitty1.wordpress.com/2016/07/11/liebster-award-thank-you-jyotee/

    • Thank you !🙂

      • Well deserved🙂 Best wishes for you and your poems!

        • Thank you very much !😀


Leave a Reply

