Revedere


Revedere

Nu găsești prea multe cuvinte când reîntâlnești pe cineva drag…
Închizi ochii,
Și-i îmbrățișezi sufletul.
Nu-s cuvinte, câte lacrimi de dor
și câte pauze lungi și dese ca atunci când îți legeni visele-n gânduri.
Nu-s flori mai frumoase ca ochii pe care-i iubești
Și nici timp să te-aduni, să te cauți, să crezi…
Nu-s tăceri mai dulci ca atunci când se naște-un sărut.
Nu-i cer mai senin ca atunci când simți că poți să zbori,
Când fericirea te înalță în cele mai îndepărtate zări,
Și nu-s culori câte zâmbete așezate pe umeri
Așteptând să atingă obrazul omului drag de lângă tine.
Nu-i liniște-n suflet ca atunci când te simt atât de aproape de mine,
Când tresar și mă pierd lângă tine.
Nu-i zbor mai lin ca atunci când te-alin,
Nu-i bucurie, câtă emoție, emoția de a te revedea
Nu-i cântec mai duios ca îmbrățișările noastre,
Nu există timp, un timp atât de lung ca atunci când te am aproape,
Când stingi dorul și-mi așezi visul pe pleoape…

Revederea e cel mai frumos loc de pe pământ,
Și din gând,
Sărutând.

fotoParis_2

Când în brațe te ține doar visarea.

fotoParis_3

În adierea timpului, orașele înfloresc.

fotoParis_4

Parfumul florilor de tei îmi încălzește sufletul.

fotoParis_5

Norii nu mai sunt demult nori, sunt poeme la ferestre.

SDC11125btt

Parisul meu mult iubit.

fotoParis_6

Când trandafirii nu și-au pierdut parfumul în zbor.

 

Published in: on July 26, 2016 at 2:19 pm  Comments (18)  
Tags: , , , ,

18 CommentsLeave a comment

  1. Frumoasă revederea cu un loc atât de special!
    Numai bine!🙂

    • Într-adevăr, este un loc deosebit și drag sufletului meu. Mulțumesc tare mult pentru vizită !

      O zi răcoroasă !🙂

  2. M I N U N A T!🙂 ❤

    • Îți mulțumesc tare mult, draga mea și mă bucur enorm că îți place !❤

      Te pup !

      • Mi-era dor de versurile tale.🙂
        Te pup cu drag şi eu! ❤

        • Și mie îmi era dor să mai scriu…❤

    • Thank you !❤

  3. Mi-a făcut tare bine lectura asta!

    • Mă bucur tare mult ! Și mie îmi fac bine cuvintele Potecuței ! Cei mai dulci pupici !❤

  4. Buna ziua Eda !
    Bulversat de vestea mortii Ms.Sa Regina ANA de Romania,
    lecturand superba ta POEZIE,
    mi-a disparut ca prin farmec melancolia,
    si am avut o frumoasa reverie ! 🙂
    O vara cat mai racoroasa,
    oriunde-ai fi acum,fata frumoasa !🙂
    Cu simpatie,
    Aliosa.

    • E o veste tristă pentru toată România. Dumnezeu s-o odihnească !

      Vă mulțumesc mult !
      O vară la fel de răcoroasă, să aveți și dumneavoastră !
      Numai bine !

      • Numai bine Eda !🙂

  5. Bună, Eda,

    M-au impresionat aceste versuri. Sunt pline de emoţie.
    Felicitări şi mulţumesc.

    Completez cu :

    Zi veselă să ai🙂

    • Mulțumesc din suflet pentru cuvinte, mă bucur enorm !

      Am încercat să accesez linkul către YouTube, însă nu merge. Despre ce este vorba ?

      Pupici.❤

      • Mă bucur. Este melodia Fragile de George Skaroulis.

        • Super, o să caut îndată.🙂 Mulțumesc !

  6. Reblogged this on Zâmbetul Soarelui.


Leave a Reply

