De mână cu toamna, volumul II


Noapte după noapte, zi după zi, aștept cu patos să mă prind în dans de mână cu toamna.  Mi se pare că-i cel mai elegant dans. Iubesc acest anotimp, și asta nu-i o noutate.  De când sunt aproape de toamnă, emoțiile mă cuprind și-mi lasă timpul ca binecuvântare. Sufletul mi-e deschis, mai ales, la căderea frunzelor, mă zbat între vis și vis, din când în când mă trezește la realitate un pahar cu melancolie.  Povestea nu se oprește aici, nici pe departe. Am creat legături puternice cu Toamna, până când, m-am hotărât într-o zi, ca fiecare cititor să se prindă De mână cu toamna. Am făcut ordine în poeme, le-am sortat și le-am strâns într-un volum. În fiecare seară am căutat o imagine care să le reprezinte și cred că am reușit.

Dați-mi voie să vă prezint cel de-al doilea volum: De mână cu toamna,  editura Art Creativ.

oie_transparent

 

Vor avea loc două lansări, prima lansare va fi în București, pe 21 octombrie, vineri, ora 18:30, la Mon Paris ( harta aici), iar cea de-a doua lansare va avea loc în data de 28 octombrie, la Căminul Cultural, Valea Doftanei, Teșila, ora 14.

Comanda se poate face, aici.

de-mana-cu-toamna

Vă mulțumesc și nu ezit să spun încă o dată că cititorii mei sunt încurajările mele!

P.S.: Dacă doriți să îmi scrieți, adresa mea de mail este aceasta: deny_mib16@yahoo.com

Vă îmbrățișăm, cu drag,

Eu și Toamna

Published in: on October 13, 2016 at 3:00 pm  Comments (22)  
Tags: , , , ,

22 CommentsLeave a comment

  1. Felicitari!

    • Mulțumiri din suflet!❤ 🍁 🍂

  2. Felicitări!

    • Mulțumiri din sufflet! 🍁 🍂❤

  3. Felicitari, draga mea 😘

    • Mulțumiri din suflet, Diana!❤ 🍁🍂
      Te pup!

  4. Să fie într-un ceas bun!

    • Doamne ajută! Vă mulțumesc!🙂

  5. De când am aflat că va urma acest volum, în mine urlă vocile bucuriei, încântării.
    Sunt mândră de tine, draga sufletului meu.
    Aștept cu nerăbdare să vă îmbrățisez.

    C-un dor imens te îmbrățișez!❤

    • Toamna te așteaptă, și eu te aștept!
      Îți mulțumesc din suflet, mi-e dor de tine și mi te pup!❤ 🍁🍂

  6. Felicitări din suflet, Eda!

  7. Felicitari din tot sufletul si sa ai o lansare asa cum iti doresti! Succes pe mai departe! 😘

    • Mulțumesc din suflet pentru tot!
      O toamnă binecuvântată!❤

      • Cu tot dragul! 😘 Asemenea si tie!

        • Mulțumiri!❤

        • 😘

  8. Felicitari!!!🙂

  9. Felicitari! Ma bucur mult de lansari!

    • Mulțumiri din suflet!🙂

  10. Buna seara Eda !
    Sincere FELICITARI pentru cele doua lansari🙂
    si la cat mai multe VOLUME !🙂
    Sunt bucuros si trist in acelasi timp !! 🙂 😦
    Bucuros ca ai lansat cele doua volume🙂
    si trist ca nu am participat si eu macar la lansarea de carte de la Bucuresti !😦
    Sincer, daca stiam din timp veneam si eu la Bucuresti asa cum am fost si la alte lansare de carte :
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2015/11/10/
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2015/11/24/
    Nu vreau sa intelegi ca-ti reprosez tie ceva .
    Asa a fost sa fie ! 😦
    Doresc sa-ti cumpar cele DOUA VOLUME iar daca esti de acord, vom stabili toate detaliile prin e-mail .
    As vrea din toata inima ca cele doua volume sa stea in biblioteca mea langa volumul de POEZII, ” Enigma florilor de liliac” !🙂
    Poti lasa raspunsul aici sau chiar la mine pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2016/10/31/
    O luna noiembrie mai rodnica si mai frumoasa ca luna octombrie iar TOAMNA sa cat mai lunga si calduroasa !🙂
    Cu respect,
    Aliosa.

    • Bună seara,

      Este vorba de un singur volum și anume, de volumul “De mână cu toamna“. Îmi puteți scrie pe adresa de mail: deny_mib16@yahoo.com!
      Vă mulțumesc din suflet!
      Și mie îmi pare rău, din păcate, nu am avut timp suficent să anunț persoanele în particular!

      Vă doresc toate cele bune!🙂

      • Buna seara Eda !
        Multumesc frumos pentru raspuns !🙂
        Cum plec de aici, intru pe YahooMail si-ti trimt adresa unde sa-mi expediezi contracost volumul ” De mana cu toamna ” ! 🙂
        O noapte linistita si-apoi, o saptamana frumoasa si rodnica !🙂
        Cu stima si pretuire,
        Aliosa🙂


Leave a Reply

