La 23


La 23

Am așteptat să întâlnesc
Cele 23 de păsări ale cerului
Înălțându-se în sufletul meu,
Păsările care stăteau cuibărite în inima ta.
În mine se închidea scrisoarea pe care
Voiam s-o trimit către tine…
De-a lungul timpului
Am așternut toată iubirea în cuvinte invizibile
Pe care nu le poți citi decât cu o atingere,
Iar eu nu le pot rosti de teamă
Că voi apropia sfârșitul lumii mele.

Privind prea des în urma mea
Am rămas cu fața reîntoarsă spre trecut.
Nu-mi găsesc cuvintele când e vorba despre mine.
Caut cu privirea în aceeași vitrină a trecutului,
Culoarea ochilor tăi.

Soarele meu are doar 23 de raze,
Pașii pe care îi fac către tine îi înmulțesc cu 23 de sărutări
Ca să pot ajunge să-ți degust zâmbetul de odinioară.

La 23, m-am zbătut să mă prind într-un dans,
în valsul iubirii noastre
Pe care tu l-ai transformat într-un tangou de amintiri.
Doar câteva cuvinte m-au adus către tine,
Nici astăzi nu m-ai slăbit din priviri,
Atât de profund.
Acum, mă ascund.

Cât despre tine,
Același dor necontenit!

la23
Published in: on December 8, 2016 at 11:21 pm  Comments (7)  
Tags: , , , ,

7 CommentsLeave a comment

  1. Şi eu am aşteptat să mai citesc ceva scris cu sufletul tău. Şi a meritat aşteptarea!
    Mulţumesc!

    • Doamne, cât am zâmbit! Când citesc un astfel de comentariu, îmi revine pofta de scris, instantaneu!

      Mulțumesc din suflet, Potecuță dragă și mă bucur enorm să aud acest lucru! ❤ ❤

      O iarnă cu căldură în suflet! 🙂

      • Şi eu îţi mulţumesc mult!
        Toate cele bune, Eda!

  2. Superbe versuri om frumos cu suflet duios

    • Vă mulțumesc în primul rând pentru vizită și pentru cuvintele frumoase!

      Mă bucur să știu că ați trecut pe aici!
      Numai bine! 🙂

  3. Citesc cu multa placere orice scrii,Ma regăsesc în cuvintele tale si simt cu plăcere sensul lor!!!

    • Mulțumesc din suflet pentru frumoasele cuvinte!
      Toate cele bune! 🙂


Leave a Reply

