Nu mai știu


Pe repede înainte,
Totul se derulează contra timp,
Iar eu m-am încurcat în pașii neputinței mele.
Nu mă pot mișca,
Am intrat în hora gândurilor pe care nu le pot rosti vreodată,
Nu pot găsi un moment
În care aș vrea să fiu eu.
Între noi, o mare adâncă de lucruri nespuse pe nume
Între timp, doar dragostea a rămas intactă.

În trecut, totul se petrecea cu un motiv,
Acum, motivele’s prea ocupate să se apropie de adevăr.
Ți-am vorbit, cât curaj!
Dar parcă nu eram eu, nu mai știu.
Obișnuită cu tăcerea, mi-am regăsit zâmbetul din cuvintele tale,
Deși, știam că îți ceream să taci la rândul tău.
Sunt slăbită
Și-acum, din perfuzia timpului picură cântecele noastre de odinioară,
Pe patul meu din liliac, se vor odihni multe primăveri
Dar niciuna nu va mai fi la fel ca atunci când tu ai venit
Și mi-ai lăsat în loc de cuvinte,
Cea mai frumoasă privire.

M-am deshidratat,
Nu-mi place să beau nimic fără să-ți simt gustul, fie și amărui
Mi-am turnat în pahare luna și soarele
Doar dintr-o înghițitură, te puteam visa
Pe buzele timpului trecut, compuneam perfectul,
Simplu, nu?!
Dar nu mai știu,
E cumva inima mea acolo la tine?

nu_mai_stiu

Published in: on February 13, 2017 at 9:43 pm  Comments (8)  
Tags: , , , ,

8 CommentsLeave a comment

  1. Sensibil şi minunat, ca de obicei!

    • Îmbrățișări, Potecuța mea dragă și mulțumiri, știi, de-acolo din suflet! ❤

  2. Sunt un nou fan,Denisa!M-ai fascinat!

    • Mulțumesc din suflet! Bine ați venit! ❤

  3. Denisă dragă, tu și cu poeziile tale, îmi amintești cât de frumoși sunt oamenii când iubesc. Ești de o sensibilitate aparte. Știi ceva? Ține-o tot așa! 😉
    O poezie care înmoaie cu gânduri care dau fiori.

    • Mi-ai transmis unele dintre cele mai frumoase gânduri și pentru acest lucru, îți mulțumesc enorm, Andrei!

      Mă bucur din suflet că versurile mele reușesc să atingă, e poate cea mai mare satisfacție, atunci când scrii!
      Îți doresc numai bine!
      Te pup! 🙂

  4. Observ o duioșie care denotă un sentiment,pe care mă face să intru puţin,în atmosfera acelui personaj…..

    • 🙂


Leave a Reply

