Ne place timpul


Noțiunile simpliste ne complicau adesea,
Când pe tine, când pe mine,
Cea care se imagina într-un cuvânt.
Mrejele destinului surfilau trăirile noastre la sfârșitul fiecărui anotimp.
Pe timpul nopții, mergeam spre mănăstirile din apropierea cetelor îngerești
Cu platouri întregi de dăruire,
Ne arătau iubirea pictată în tablourile agățate de pereții,
Unde doar soarele din timpul primăverii le putea mângâia.
De mână cu toate stările sufletești,
Îngenuncheam la altarul viselor,
Iar de mână cu tine,
Mă visam pășind spre altar.
În pașii mărunți ai cuvintelor găseam înțelegerea,
Pe mâinile florilor, candoarea
Iar pe buzele tale, speranța.

Ne plăcea timpul
Și ne prescurtam nopțile împreună în,

NOI.

ne-place-timpul

Published in: on February 21, 2017 at 9:17 pm  Comments (19)  
Tags: , , , ,

19 CommentsLeave a comment

  1. Versuri creionate de către emoţii, ce-au creat o frumoasă şi deosebită poezie. ♡
    Bravo, draga mea! ❤

    • Mulțumesc din suflet, draga mea!
      Mă bucur tare mult că-ți place!

      Mulțumesc că ai trecut pe la mine! ❤
      Te pupăcesc!

      • Cu tot dragul, ca-ntotdeauna. ❤

        Mă bucur că eşti aici, că ne încânți cu frumoasele tale creaţii. 🙂

        Hugs&Love! ❤

        • Ufffff! ❤ ❤ ❤

  2. Minunate emoţii, în minunate cuvinte!

    • Mulțumiri din suflet!
      Numai bine! 🙂

  3. Frumoase versuri…

    • Vă mulțumesc tare mult!
      Toate cele bune! 🙂

  4. Cât de frumos. 💙

    • Mulțumesc din suflet! ❤

      O zi frumoasă!

  5. emoţie, şoaptă, iubire… minunat, Eda!

    • Mulțumesc din inimă, Potecuța mea dragă! 😍
      Te pup, cu drag!

  6. Buna dimineata Eda !
    Ca de obicei, plec din casuta-ti virtuala,
    incarcat cu energia pozitiva necesara,
    ca organismul meu sa se lafaie de bucurie,
    pana la urmatoarea ta POEZIE !!! 🙂 ❤ 🙂
    Weekend minunat , EDA minunata ! 🙂
    Cu stima ,
    Aliosa 🙂

    • Bună ziua!

      Mă bucur enorm să aud toate aceste lucruri minunate! Mulțumiri!
      Vă doresc numai bine și o primăvară frumoasă! 🙂

  7. What’s Happening i’m new to this, I stumbled upon this I’ve discovered It positively helpful and it has helped me
    out loads. I hope to contribute & help other users like
    its helped me. Good job.

  8. Great post! Thanks!

  9. Am descoperit ceva frumos.Bravo!

    • Mulțumiri din suflet!
      Toate cele bune! 🙂

  10. Mulţumesc frumos și eu, numai de bine să auzim!


Leave a Reply

