(Ne)emoții


Întinde-ți mâna către mine
Și lasă-mă să mi te chem.
Dă-i gurii flori! Nu îmi da mie!
Reproșurile-ți toate ghem.

Tăcute-ți urmele din suflet,
Iubirea-i singurul îndemn,
Dă-i timp emoției să cânte!
De (ne)emoții, eu mă tem.

Privește-n toiul nopții stinse
Când lacrima, în cărți mi-e semn.
În gândul tău doar ecuații,
Răstălmăcesc timpul etern.

Visează-mi șoapta care urlă
Cum se topește în infern,
Sărutul, pune-mi-l pe creștet
Ca soarele dintr-un desen.

Privește-mi ochii cum vibrează
Iubire-n inimă ți-aștern.
Dă-mi timp! Ascultă cum răbdarea
Se-nveselește. Ne avem.

Dă-i timp emoției să cânte!
De (ne)emoții, eu mă tem.

Published in: on March 25, 2017 at 1:27 am  Comments (10)  
Tags: , , , ,

10 CommentsLeave a comment

  1. (cu)emotii

    • 🙂

  2. Foarte frumos

    • Mulțumesc mult!

      O zi frumoasă! 🙂

  3. I have to put it into translate, but it’s quite good!

    • Thank you! 🙂

  4. Buna Eda !
    Am fost cuprins de mari EMOTII,
    cand am ajuns din nou la tine ! 🙂
    Si mie mi-e teama de NE( EMOTII)
    Caci fara ele, VIATA ar fi pustie ! 😦
    Mi-a placut atat de mult
    aceasta noua POEZIE,
    incat ,cu drag m-am hotarat,
    sa dau REPUBLICARE 🙂
    pe My Blog la loc de cinste
    http://amintiriamintiri.wordpress.com/
    s-o am mereu aproape ! 🙂

    Cu drag si simpatie,
    Aliosa 🙂 🙂 🙂

    • Ufff, mă bucur tare mult!
      Oamenii sunt emoții vii! Nu putem fără! 🙂

      Vă mulțumesc din suflet!
      O primăvară binecuvântată!

      • Multumesc pentru postare,
        pentru dialog si urare,
        iar de nu-i cu suparare,
        te pun la o nevinovata incercare ,
        sa faci o micuta plimbare
        http://amintiriamintiri.wordpress.com/
        caci eu, am ca o mare asteptare,
        un comentariu de la o DOMNISOARA care,
        compune POEZII de mare valoare !!! 🙂 🙂 🙂
        O primavara binecuvatata si tie Eda ! 🙂

        Cu stima si bucurie de a te fi cunoscut virtual,
        Aliosa 🙂

  5. Reblogged this on My Blog.


Leave a Reply

