Iubirea mea


 

Inima mea țipă pe dinăuntru ca un creion ascuțit
Care’și pierde sângele din bătăile inimii…
Iubirea mea, doru-i înghețat pe spatele meu,
Stă prins în cleștii arigintii,
cei pe care îi țineam doar pentru șoapte.

Iubirea mea, ‘mi lipsești
Simt un gol în inima mea…
Nu mi te am aproape,
Mi-ești inimă și strig…
Lipsești.
Din gânduri, dor și șoapte.
Unde-mi ești?

Iubirea mea, ne-am căutat atât de mult
Ne-am risipit fără să vrem
Și ne-am pierdut.
Glas stins, durere și zbor frânt
Strigăt de of în gând și iar în gând.

Iubirea mea, ‘mi lipsești
Simt un gol în inima mea…
Nu mi te am aproape,
Mi-ești inimă și strig…
Lipsești.
Din gânduri, dor și șoapte.
Nu îmi ești.

Iubirea mea, doar timpu-i între noi,
Cuvintele, cum bine știi..
S-au risipit în 2.

Published in: on May 4, 2017 at 8:42 pm  Comments (6)  
Tags: , , , , ,

6 CommentsLeave a comment

  1. Cat de frumos ai insirat aceste versuri!Ma duc cu gandul la o draga prietena care acum este departe de casa, departe de mine.

  2. Emotionante aceste randuri de poezie si bine te-am gasit. Spor la urmatoarele articole. Imi plac poeziile de genu asta.

  3. ” Iubirea mea, doar timpu-i intre noi,
    Cuvintele, cum bine stii ……….”
    Se leaga tot mai greu intre noi …………..
    Din toata ❤ SANATATE si NOROC in toate ! 🙂
    Cu stima deosebita,
    Aliosa 🙂
    PS ! 🙂
    Am dat REPUBLICARE pe My Blog
    http://amintiriamintiri.wordpress.com/

  4. Reblogged this on My Blog.

  5. Bună Eda !
    ^ Mai bine mai târziu decât niciodată ^ 🙂
    La Mulți Ani de Ziua Ta ( 25 mai ) ! 🙂

    Sănătate permanent, bucurii zilnice,impliniri fără număr și ………..IUBIRE cât poți duce ! 🙂
    Alioșa ! 🙂


Leave a Reply

