Flori ale timpului


Pe cer dacă privim,
Gândindu-ne-n același timp la noi,
Bolta cerească va respira prin ploi,
Cu picături de inimi…
Stropindu-ne cu dor
În tainele tăcerii,
Când lacrimile mor.
Cuvintele ce vor roi în jurul meu
Vor fi flori ale timpului,
Parfum de curcubeu.
Deschide-ți visul care se joacă de mult timp
Cu inimile noastre lipsite de alint.
Floare mi-e timpul…
Dar floare mi-ești și tu.
Iubirea mea de-o viață,
Iubitul meu,
Și-acum.

Zărindu-te în calea mea sau pe același drum
Aceiași fluturi se așază în sufletu-mi…
Și-acum.

Published in: on June 12, 2017 at 9:36 pm  Comments (4)  
Tags: , , , ,

4 CommentsLeave a comment

  1. Pot să o afirm, sincer și fără nici un impediment că versurile:

    “Floare mi-e timpul…
    Dar floare mi-ești și tu.
    Iubirea mea de-o viață,
    Iubitul meu,
    Și-acum.”

    sunt în opinia mea de amator în ale poeziei, că sunt ingrediente pentru o delicioasă ambrozie de cuvinte. ❤
    Mergi pe direcția asta, că o faci bine. 😉

    • Îți mulțumesc din suflet pentru reacție, dragă Andrei! Mă ajută mult!

      Te pup! 🙂

  2. Foarte Frumos Formulată Feeria Frazei Fascinante ❤

    • Vă mulțumesc mult! 🙂


Leave a Reply

