Când arta se juca de-a dor


Am alergat în totul perfect
Și ne-am rătăcit.
În grădinile cu vise de argint
Ne-am prins în jocul unui labirint
Pășind prin iarba cu dorințe și alint.
Mi te-au ascuns
M-am întrebat: ce-am devenit?
Cuvintele au apus,
Le-am căutat în serile cu flori plânse la geam
Când ploaia-și căuta și ea, iubirea…
Pe tine te-am iubit,
Cu tine, m-am temut
Am plâns când mi-a strâns mâna fericirea.
Pierdut-am noi cuvintele în gesturi
Pe străzile în care arta se juca…
Din dorurile noastre a rămas timpul
Și urma lui stângace ce-o avea.

Schimbul nostru de cuvinte era mut.
Cu timpul ne-am schimbat și noi
Și am tăcut.

 

 

Published in: on July 3, 2017 at 2:39 pm  Comments (17)  
Tags: , , , ,

17 CommentsLeave a comment

  1. 💐👏

    • Te pup! 🙂

      • Si eu, cu drag! 🙂

  2. M-a făcut să plâng. Superb 🙂

    • Uffff, mulțumesc, dar fără lacrimi!
      Pupici! 🙂

  3. Extrem de sensibil! Ce cauți tu pe un blog? Oamenii ar trebui sa plătească pentru a te citi!!!

    • Mulțumesc din suflet pentru aprecierea adusă versurilor mele! M-am emoționat… și nu știu ce să mai spun!
      Chiar zilele trecute am împlinit 6 ani de când sunt aici pe blogul meu drag și parcă nu mi-a venit să cred! Cumva scriind mă ajută să fiu eu, blogul e unul dintre acele lucruri… 🙂

  4. Frumoase și emoționante versuri. Numai bine îți doresc și mult succes în arta poetică! 🙂

    • Mulțumiri din suflet! Asemenea, cu mare drag! 🙂

  5. ^ Schimbul nostru de cuvinte ^ era odată mult ! 🙂
    ^ Cu timpul ne-am schimbat și NOI și am tăcut ^ ! 😦
    Weekend plăcut ,Eda ! 🙂
    Aliosa 🙂 😦

    • Vă mulțumesc pentru vizită! A fost un weekend superb!
      O săptămână frumoasă! 😀

  6. Oh, da! Frumoasă poezie
    xo ❤

    • Mulțumesc mult! Te pup! 🙂

  7. Lucruri neștiute despre poetul NICOLAE LABIȘ,
    așteaptă acum a fi cunoscute,
    chiar dacă-s prezentate într-un păienjeniș ,
    de fapte stranii de mult petrecute ! 😦
    http://adevarul.ro/locale/suceava/moartea-suspecta-apoetului-nicolae-labis-am-vazut-clar-l-a-imbrancitcel-spatele-lui-continuandu-si-drumul-timp-poetul-disparuse-1_5953956b5ab6550cb89a3d6d/index.html
    O duminică plăcută Eda ! 🙂
    Aliosa 🙂

    • De citit! 😀

      • Merită ! 🙂
        Săptămână frumoasă ! 🙂

        Aliosa ! 🙂


Leave a Reply

