Mi-am amintit


Mi-am amintit

Mi-am amintit cum e să uit de tine,
Cum e să uit de suflet, de speranţă şi de gând,
Mi-am amintit. Cuvântul zace-n mine,
Pe o hârtie, într-un răsunet şi în trup.

Mi-am amintit cum e să uit de fericire
Cum e să uit că ar fi existat, copil fiind
Mi-am amintit. Iubirea-i amintire,
E un surâs ce-aşteaptă suferind.

Mi-am amintit cum e să uit de şoapta ta
Cum e să uit că m-alintai din mângâiere
Mi-am amintit. Destinul m-ascundea,
Şi risipeam dorinţele-n tăcere.

Published in: on April 9, 2015 at 5:00 pm  Comments (28)  

28 CommentsLeave a comment

  1. E imposibil să uiți!

    • …clar ! Numai că uneori mai şi trebuie. Te pup !❤

      • Da… dar uneori ce trebuie și ce se întâmplă sunt lucruri total diferite.

        • Sunt diferite pănă se contopesc. “Trebuie” îl îmbrăţişează pe ” se întâmplă” şi aşa se amestecă tot timpul.🙂

        • Frumos spus🙂 și adevărat, deși uneori (dacă ești mai nerăbdător) ți se pare că durează o veșnicie…

        • Exact. Mă bucur tare că m-am făcut înţeleasă ! :*🙂

        • Foarte clar te-ai făcut înțeleasă🙂 :*

        • Îţi mulţumesc pentru popas ! :*

        • Poposesc mereu cu drag :*

  2. Ţi-ai amintit ce n-ai uitat…ai rechemat în minte gânduri.
    Frumoase şi profunde versuri.

    👏 😘

    • Da, mi-am amintit cum e să uit.🙂

      Îţi mulţumesc din suflet !❤

    • Mulţumiri !🙂

  3. Reblogged this on ' Ace Friends & Followers News ' and commented:
    Beautiful words from a Beautiful Person. Ian

    • Thank you !🙂

  4. “Mi-am amintit. Iubirea-i amintire,
    E un surâs ce-aşteaptă suferind”.
    Eda, e-o tandră spovedire?🙂
    Onu

    • Da, poate fi spus şi aşa.🙂

      • Eda,
        O mărturiseşte, să ştii, întreaga ta făptură poetică🙂
        Onu

  5. Frumos.

    • Mulţumiri din suflet !🙂

  6. Foarte frumos.Multumesc!

    • Mulţumirile vin şi din partea mea !🙂

  7. Cuvinte senzuale care atrage spre iubire.

    • 🙂 Totul se rezumă la iubire.

      • În aceste zile de schimbări majore în lume aven nevoie de iubire şi înțelegere umană.

        • Foarte adevărat, dar puţini văd asta şi mulţi îi dau ocol.

  8. Niciodata sa nu iti amintesti sa uiti…. pentru ca timpul oricum o face. Din orice, sa-ti amintesti de momentele frumoase. Si sa le uiti pe cele care ti-au facut rau. Sa pastrezi speranta ca pe o carticica din care sa se adape iubirea, pentru ca printre filele ei o sa gaseti o poarta spre iertare. Si daca exista acel dialog mut de care are nevoie sufletul sa se vindece, atunci, nu o sa ajungi sa te superi niciodata.😉

    • Încerc să nu uit şi îmi amintesc cum e să uit. E dureros. Supărarea, de fapt, e dezamăgire, atâta tot.
      Speranţa e cărticica, pe care o rasfoiesc tot timpul, dar ajung la un moment dat să citesc, să închid ochii şi să uit unde am rămas.
      Nu mi-am pregătit niciodată un semn de carte pentru speranţă şi sunt nevoită să o iau de la capăt. Şi obosesc.

      Vă îmbrăţişez cu tot dragul !


Leave a Reply

