Când trandafirii-mi luminau calea


Când trandafirii-mi luminau calea

Am desfăcut buchetul de trandafiri
I-am înşirat pe podeaua închisă
Şi călcam printre ei.
Galbenul lor îmi lumina privirea
Se ridicau pe rând şi mă conduceau
Spre camera în care îmi plăcea să visez.
Ploaia nu rămânea tăcută,
Îşi trecea degetele prin sufletul meu
Şi-mi lega amintirile pe o uşă cu flori.
Mă răscolea.
Tristeţea se năpustise asupra mea,
Încercam s-o desprind din mâinile cerului,
Dar un trandafir galben m-a împiedicat.
L-am strivit cu un deget,
Ploaia s-a oprit…
Soarele luase forma unui simple speranţe.
Uşa întredeschisă ascundea un clopoţel,
Un parfum liliachiu îndulcea secundele scurse dintr-un surâs.
O zambilă îşi făcea apariţia,
Dar nu ştia că ajunsese
Într-un loc în care liniştea
E doar un strop pe pământ.

Published in: on February 14, 2015 at 5:00 pm  Comments (8)  
Tags: , , , , ,

8 CommentsLeave a comment

  1. Reblogged this on Ace Friends News.

    • Thank you !🙂

  2. https://superduque777.wordpress.com/

    • 🙂

  3. Congratulations, dear Denisa!

    I have nominated your blog for the Versatile Blogger Award.

    More about this nomination is at

    https://dearkitty1.wordpress.com/2015/02/18/versatile-blogger-award-thanks-barbara-3/

    • 🙂 Thank you !

      • 🙂🙂🙂


Leave a Reply

