Când sentimentul meu era doar visul tău


Când sentimentul meu era doar visul tău

Pe note de toamnă îmi cântam fericirea…
M-am trezit departe dintr-o dorinţă într-un vis
Mă scăldam în mireasma melancolică a trandafirilor,
Trandafiri pe care mi-ai trimis pe o stradă franceză
Cu un bilet ataşat.
Nopţile mi-erau pline de speranţă,
În Oraşul Luminilor îmi cântam dragostea alături de tine…
Te iubeam. Zâmbeam cu sufletul.
Îmi şopteai la ureche poezii în amurg,
Şi-mi despicai emoţiile când ascultam “La Boheme”,
La braţul tău, cerul îmi părea rozaliu, euforic.
Mi-ai promis timpul şi tot ce era al tău.
N-am privit în urmă…
Doar câteva mişcări de tango ne trezeau din când în când.
Mi-ai alintat enigmele până la cuvinte,
Iar fericirea mi se prelingea pe obraji, topindu-mi dorul pe buze.
M-ai văzut aşa cum nu am fost niciodată,
Palmele-ţi calde îmi separau şuviţele încurcate într-o boare de vânt…
Te adoram. Te ador.
Mi-ai scos la suprafaţă fiecare picătură de încântare şi-o sorbeai încet, numai tu.

fotografie 1

Primul Je t’aime pe care ţi l-am spus  în ţara lui.

fotografie 2

Toamna şi iubirile ei. Tu eşti toamna. Toamna e iubirea mea.

fotografie 3

Dorinţele se îndeplinesc rând pe rând. Te-am căutat. M-ai găsit colorându-mi toamna cu enigme.

Published in: on October 1, 2015 at 5:17 pm  Comments (23)  
Tags: , , , ,

23 CommentsLeave a comment

  1. O poezie magnifică.❤

    • Mulţumesc frumos !❤

      O zi minunată !

  2. La nesfârșit zâmbetul sufletului!

    • Vă mulţumesc din suflet !

      Vă doresc o toamnă aurie, învăluită-n bucurie !❤

  3. ❤🙂

    • Te pup, draga mea, Ane !❤

      O toamnă cu frunze aurii să-ţi presare în suflet doar bucurii !

  4. Splendida

    • Mulţumesc frumos !
      Toate cele bune !🙂

  5. Deosebita! O toamna originala… Multumesc! fl.

    • M-au bucurat cuvintele dumneavoastră.
      Vă aduc mulţumiri !

      Toate cele bune !

  6. Reblogged this on ' Ace Friends News ' and commented:
    Gorgeous post and beautiful pictures 🌹

    • Thank you !!🙂

  7. Great work with beautiful pictures…

    • Thank you !🙂

  8. La o asa superba poezie
    merge o frumoasa melodie ! 🙂

    Cu simpatie,
    Aliosa.

  9. Buna dimineata Eda !
    Multumesc pentru melodia ” lasata ”
    caci sigur ea o sa-mi placa
    fiind dedicata de o minunata FATA
    cu o imaginatie si muza bogata ! 🙂
    O DUMINICA placuta iti doresc
    chiar daca ” afara ploua ”
    eu sunt personajul ce zilnic IMBATRANESC
    dar cu o INIMA noua ! 🙂
    Cu plecaciune,
    Aliosa.

    • Vă mulţumesc mult !🙂

  10. Buna dimineata, prieteni! O zi frumoasa si usoara si buna si cum o vreti voi, numai sufletul sa nu vi-l atinga in mod neplacut!❤
    Good morning friends! A beautiful and gentle and good day and how you want it, not only soul you touch him unpleasantly!❤



    • Vă mulţumesc !
      Asemenea şi dumneavoastră !

      Pupici.❤

  11. Deosebita!

    • Vă mulţumesc şi vă îmbrăţişez cu mare, mare drag !❤


Leave a Reply

