Spre “Carul mic…”


Spre “Carul Mic…” 

Ai apărut în viaţa mea, când îmi doream
Mă ascundeam de toţi şi sufeream,
Gândeam mereu ce se putea-ntampla…
Ştiam că eşti al meu şi eu, a ta.

O raza de lumină mi-ai trimis
Şi focul inimii din nou mi l-ai aprins.
Cu glasul dulce, mă strigai
Veneai la mine şi mă alintai.

Că te iubesc, mereu eu o să-ţi zic
Te iau de mâna , zburăm spre “Carul Mic”,
Cu stele am să scriu dragostea noastră.
Şi eu să fiu mereu o floare albastră.

Published in: on January 13, 2012 at 9:57 pm  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://rosedeny.wordpress.com/2012/01/13/spre-carul-mic/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 CommentsLeave a comment

  1. foarte frumoasa poezie….felicitari:*:*:*

    • Multumesc frumos !

  2. bona sera :*

    • Buna!🙂

  3. Superba!
    Iubirea face minuni!:)
    Bravo!

    • Asa-i !:D
      :*:*

  4. Doamne ajuta scumpica mea !!!🙂

    • Sarut mana mult de tot !😀


Leave a Reply

