Clipe dulci


Clipe dulci 

Cuvintele ascunse le-am aflat,
Le-ai dăruit doar când te-am ascultat.
Iubirea ta e sinceră şi nu amară,
Privirea ta e tot ce mă-nconjoară.
E soare acum… nu mai e nor,

Doar Domnul mi-a venit în ajutor.
Un zâmbet s-a născut şi lacrima s-a şters.
Luminile speranţei se-aprind în Univers.
Cum va fi totul, de-acum în viitor?
Ieri am aflat, dar azi nu-mi e uşor !

Published in: on November 26, 2012 at 6:32 pm  Comments (46)  

46 CommentsLeave a comment

  1. Clipe dulci (sweet moments) …REALLY, VERY SWEET POEM

    • Thank you very much !😀
      Have a super day !

  2. 🙂 super dulce

    • Iti multumesc dulce…😀

  3. Cata veselie si ce dulce e poezioara asta!
    Imi place tare mult!!!:D:X

    Seara frumoasa, draga mea!
    Te pup!

    • Iti multumesc tare tare mult !😀
      O zi superba !

  4. Se pare ca apare lumina, s-au imprastiat norii ?

    • Da..😀
      I-am trimis departe…
      O zi frumoasa !

  5. Eda,
    Când te citesc, mă bucur şi sufăr, alături de tine.
    Sensibil, transpui starea, în rime.
    Madi şi Onu

    • Va multumesc din tot sufletul pentru tot !😀
      O zi frumoasa si dulce !

  6. I have nominated you for the Sensual Blogging Award
    http://kattermonran.com/2012/11/26/sensual-blogging-award/

    • Thank you very much , Alastair !😀

      • You’re welcome🙂

  7. Foarte tare

    • Iti multumesc frumos !😀

  8. You can do everything with words and i like this attitude !!

    • Ohhh…Thank you !😀

  9. Very Nice

    DJ-

    • Thank you very much !
      Have nice day !😀

  10. un bacio Eda ….buona giornata…..Sara

    • Grazie !😀
      :*

  11. ce frumos,superb GBY

    • Va multumesc tare mult ! :):d

  12. @ Eda,
    Buna seara !
    A spune ceva,
    Imi este teama
    Caci a strica
    CLIPA
    CLIPELOR DULCI
    Nu mi-as ierta
    Vreodata !
    Felicitari !
    Aliosa.

    • Va multumesc tare mult…😀
      Puteti spune orice…🙂
      O seara placuta !

  13. PS!
    Daca nu-ti place videoclipul, il poti sterge si nu ma supar !

    O seara minunata !
    Aliosa.

    • Imi place melodia, va multumesc !😀

  14. Beautiful work. Your poems speak to me. They remind me of where I have been at several points of in my life.
    Thank you for sharing your work.

    • Thank you very much , Ellyn !
      Have a nice evening !😀

  15. Momente dulci sunt speciale. Cu toții nevoie de ele. Îmi place pe fiecare.
    îra

    • Aveti dreptate !
      O zi frumoasa !😀

  16. 😀 Always great… even though I don’t translate well… it’s sweet!

    • Thank you very much ! :d
      Have a super day !

  17. Clipe Dulci, pe verticală…Fain!

    • Va multumesc !🙂

  18. Stii doar ca-mi plac mult de tot jocurile astea ale tale cu literele.🙂 Foarte frumaosa poezia…ca de obicei.😉

    • Ma bucur mult sa aud asta…😀
      Iti multumesc enorm de mult, Cata !

      O zi superba !

  19. frumos!

    • Va multumesc frumos !🙂

  20. Cling!

    • Thank you very much !
      It’s great !😀

  21. dragut !😀

    • Multumesc tare tare mult !😀

  22. Sunt pt prima data aici, aveti un talent deosebit de a scrie versuri. Ma rog ca Dumnezeu sa va foloseasca talentul pentru a inainta iubirea Lui in aceasta lume rea.

    God bless you

    • Va multumesc din toata inima pentru aceste cuvinte minunate !😀

      O zi superba !


Leave a Reply

