Când noaptea-şi lăsa trena desfăcută


Când noaptea-şi lăsa trena desfăcută

Când porţile cerului s-au închis,
noaptea a pătruns în încăperea oraşului
şi-şi desfăcea trena albă şi tremurândă.
Stăteam ore întregi şi-o admiram,
simţeam cum primesc răspunsurile toate
prin suflări lungi şi apăsate.
În încăperea noastră rece,
căldura şoaptelor sfinte
se dizolva în paharul gol al serii,
lăsând ca-ntr-o pictură, geamurile umede.
Mă ridicam şi-l conturam cu gândurile tale.
Mă apăsau,
Mă stingeam uşor…
Mimam atingerea lor.
Iertarea topea distanţa dintre noi.
Pe degete-mi rămâneau urme de nori,
Mi se imprimau în suflet
Şi-mi lăsau ploaia, călăuză.
Burniţa cu aceeaşi plăcere,
Searbădă şi infinită,
Iar eu rămâneam cu aceleaşi gânduri,
Reci şi roditoare.

Published in: on March 6, 2015 at 7:13 pm  Comments (15)  
Tags: , , , ,

15 CommentsLeave a comment

  1. Versurile exprimă o îmbinare armonioasă între stările sufletești și aspectele naturii. O zi favorabilă inspirației!

    • O îmbinare nu tocmai armonioasă. Vă mulţumesc din suflet pentru cuvinte, am nevoie de inspiraţie, aşa să fie ! O primăvară dulce, vă doresc !


  2. Floare a primaverii. Azi uita cine esti si trezeste-te la viata o data cu natura. Fii un fluture zglobiu si aseaza-te pe prima floare a puritatii. Ziua sa-ti fie mai senina ca infinitul. La multi ani, floare a primaverii! >3

    • Bucuriile primăverii să patrundă şi în sufletul dumneavoastră ! Mulţumiri enorme ! ❤🙂

  3. Permiteti-mi sa glumesc domnita: E rece afara pentru ca inca nu e primavara sau… pentru ca noaptea si-a lasat trena desfacuta… si a racit?

    • Am zâmbit, cred că şi-una, şi-alta… dar mai ales că nu mai e soare în sufletul Universului sau poate nu străluceşte-ndeajuns, bineînţeles, metaforic vorbind.

  4. Doar cateva cuvinte. Iti vine minunat rochia mov, din avatar. Sa-ti poarte noroc, si inspiratie!
    Onu

    • E rochia primăverii. Vă mulţumesc mult, sper să-mi poarte, am nevoie, multă nevoie. Vă doresc numai bine !

      • E culoare de Cardinal, şi tu o meriţi!🙂
        Onu

        • Pentru mine reprezintă culoarea enigmei, a florilor de liliac.🙂

        • 🙂
          Onu

  5. Superbe

    • Mulţumiri din suflet !🙂

  6. Minunat !!!

    • Vă mulţumesc din suflet !🙂


Leave a Reply

