Când viaţa îşi face loc în inima ta


Când viaţa îşi face loc în inima ta

Dimineaţa de ieri,
Ziua de azi,
Nopţile din anii trecuţi,
Întrebările din timp
Toate-şi fac loc în mine, în tine, în noi.
Suporţi tonul plictisit al zilei
Ştiind că soarele te mai trezeşte uneori.
Când te naşti, ceru-nfloreşte
În inima ei şi-n inima lui.

Te aşteaptă o viaţă neştiind să aştepte
Căci soarta nu-nvaţă să depăşească tăceri.
Urci şi cobori în lumi diferite,
Te îneci în lacrimi, în dor, în priviri, în cuvinte…
Dar rămâi în lumină şi-ţi dai seama că…
Iubirea ţine pasul cu tine
Şi te strânge în braţe când vrei să renunţi.

Mulţumirea adusă părinţilor e taină sfântă.
Închin cuvinte în numele lor
Şi gust viaţa aşa cum este ea.

foto 5

Published in: on August 6, 2015 at 1:22 pm  Comments (11)  
Tags: , , , ,

11 CommentsLeave a comment

  1. Te-am nominalizat! https://despreviatasimoarte.wordpress.com/2015/08/06/the-liebster-award/

    • Vă mulţumesc din suflet pentru nominalizare, răspunsurile sunt postate aici, într-un comentariu.

      1.Esti fericita?
       Fericirea vine şi trece, nu este constantă, dar încerc să mă bucur de tot ceea ce-mi linişteşte sufletul.

      2.De cat timp detii blogul?
       Au trecut patru ani, cu postări de bucurie, de tristeţe, de mulţumire, de fericire.

      3.Ce te impresioneaza la oameni?
       Ceea ce mă impresionează la un om, pot fi cuvintele, poate fi modul de a vorbi, de a înţelege. Sunt multe lucruri, depinde de om.

      4.Ce calitati ai?
       Mereu am fugit de această întrebare şi am lăsat pe altcineva să raspundă în locul meu. Dar pot spune că sunt acolo, dacă cineva are nevoie de mine, şi nu, nu pentru a da sfaturi, am un umăr gol mereu.

      5.Dar ce defecte?
       Sunt multe, sunt om. Mă enervez foarte repede, deşi poate uneori nu se vede asta.

      6.Ce reprezinta blogging-ul,pentru tine?
       Locul în care sufletul se dezgoleşte şi lasă cuvintele la citit, dar şi locul în care descopăr oameni frumoşi.

      7.Ce tema are blogul tau?
       Tema neschimbată pe care am ales-o de la început.🙄

      8.Ce te-a inspirat azi?
       Poate şi un cuvânt, o şoaptă auzită…

      9.Te fascineaza lumea?
       Da, mă fascinează lumea în care este prezent bunul-simţ.

      10.Ce te-a motivat sa scrii?
       Anotimpurile vieţii.

      11.Ai imaginatie?
       Am, e frumos să ai imaginaţie, îţi îndeplineşti visele într-un spaţiu protejat.

      Vă doresc toate cele bune şi spor la scris !🙂

      • Mulțumesc! Asemenea,draga mea!

        • Mulţumiri !❤

  2. Finalul poeziei spune totul.O zi plăcută!

    • 🙂

      Vă mulţumesc mult !
      O zi frumoasă !

  3. Salutări frumoase de dumincă:

    • *duminică🙂

    • Mulţumiri din suflet ! Asemenea, cu tot dragul !❤

  4. So beautiful is the Rose as sweet smelling as it looks. ♡

    • Thank you !🙂❤


Leave a Reply

