Mă voi schimba…


Mă voi schimba…

Mă voi schimba, iubitul meu,
de mâine voi fi apă
şi singură voi trece ţărmul tău…
Nu vreau să mă opreşti,
căci gândul iar mă seacă…
de stâncile tăcerii mă voi lovi mereu.
De-ncerci să fii o flacără vârtoasă
cu un sărut îţi nimicesc suflarea !
Iubitul meu, speranţa ne salvează
de azi, nu fac decât să vezi schimbarea…

Published in: on September 19, 2013 at 4:00 pm  Comments (42)  

42 CommentsLeave a comment

  1. Eda, ai grija ca apa e puternica si stinge focul …🙂

    • Da da, asa este… tocmai de aceea !🙂

      O seara frumoasa!

      • Eda ai grija, Apa este sub Foc ca vibratie. Zambesc. Foarte draguta poezia!

        • Multumesc mult!🙂

          O zi frumoasa!

  2. Exceptionala!!! Nu mai am cuvinte. Nu stiu de ce sunt asa incantata de aceste versuri.
    FELICITARI!🙂
    >:D<

    • MULTUMIRI !🙂

      Te pupacesc si sa ai o seara dulce !
      >:D<

  3. Lovely.Many thanks for the visit.jalal

    • Thank you !🙂

  4. e, aici nu am curajul să mă bag la duel. să se bage destinatarul versurilor, dacă îl ţine😉

    • 😀

      Da da, astept si eu o confruntare dulce…🙂

  5. Very nice. And, I like the new design!

    • Thank you for all!🙂

  6. Una dintre cele mai frumoase din ultima vreme.

    • Ma bucur sa aud asta… multumesc tare mult !🙂

      O seara frumoasa!

  7. Hi, Thanks for visiting my blog and liking!! I wish I could understand your beautiful blog!! Heila

    • Thank you too!🙂

  8. What a gentle soul.

    • Thanks !🙂

  9. Thank you and good to see the finger tips, love..

    • Thank you too!

  10. Ciao Eda, ogni foto che posti sei sempre più bella.
    E bravissima nelle poesie.
    Stefano

    • Grazie !🙂

  11. Apa este sub foc doar daca focul vine de la Dumnezeu insasi ,altfel toate elementele sunt sub echilibru ,fii Apa, Raza de Soare,fii ce vrei tu ,Apa e datatoare de viata ,fara apa creatia nu-si are rostul ,la fel cum Pamantul nu ar exista fara Luna ,Apa percepe totul ,este cel mai sensibil element cand vine vorba de perceptie si curajos cum numai valul se poate inalta si sapa in stanca si stinge setea sufletului,Apa e Mama a toate cate sunt ,tanammm ,asa, daa🙂 ,pusici !!!!

    • Ohhh, ce frumos !🙂

      Multumesc tare tare mult…
      O zi dulce !

  12. Nyc One.Eda!!

    • Thanks!

  13. schimbare=evolutie…🙂 wise decision, caci rutina poate “rugini” orice relatie umana… bonne chance!🙂

    • 🙂

      Multumesc mult !
      Zile frumoase sa aveti!

  14. Thank you for liking “In Spirit” wish I understood your words. We need a way to translate them.

    • Thank you too!🙂

  15. EDA,
    ma tot chinui sa dau de tine.
    Nu mai am adresa ta.
    Am editat un volum de versuri ale colaboratorilor revistei METAMORFOZE,
    unde esti si tu.
    Daca doresti sa-l ai, trimite-mi prin mail adresa ta postala –
    metamorfoze90@gmail.com

    Prof. Dr. Const. MIU

    • Mi-ati luminat ziua !🙂

      Va multumesc!

  16. Poezia aeasta ma unge la suflet🙂

    • aceasta*

      • Ma bucur sa aud asta si iti multumesc frumos !🙂

        O zi dulce !

        • Eu iti multumesc ca mi-ai facut sufletul sa tresara🙂

        • Sufletul tresara atunci cand e un suflet frumos!🙂

        • Zambesc :*

        • 🙂

  17. Sublim.Multumim!

    • Eu aduc mulţumiri enorme !🙂


Leave a Reply

