Spune-mi, te ascult !


Spune-mi, te ascult ! 

Mi-am pregătit cerceii
mă aşteaptă,
vor să fie împreună
îi port cu drag.
Sunt argintii
şi îi iubesc.

Îţi mai scriu doar câteva cuvinte,
fără să-ţi şoptesc
de-ale iubirii.
Tu nu vrei să vezi,
ţi-e teamă să nu citeşti greşit,
aşa cum eu nu-ţi vorbesc,
de teamă să nu uit vreun cuvânt
pe melodia tăcerii tale.

Dar tu,
vorbeşte-mi
cât timp eu mă pregătesc să plec…

Mă aşteaptă trenul cu vise,
voi merge să culeg stele pentru tine…
Dar nu pe toate…
doar câteva,
să ne încălzească puţin câte puţin,
cât timp vom trăi…

Sunt gata.
Aaa nu,
am uitat eşarfa !
Spune-mi , tu…
pe care să o port
pe cea care şterge lacrimi sau pe cea care ascunde emoţia ?

Published in: on January 13, 2014 at 5:00 pm  Comments (29)  

29 CommentsLeave a comment

  1. “Dar tu,
    vorbeşte-mi
    cât timp eu mă pregătesc să plec…”
    Parca te vad🙂

    • Hmm.. nu stiu ce sa zic !🙂

      Seara dulce !

      • Nu-i nimic, e mai “dulce” asa.🙂

        • 🙂

        • De fapt voiam sa spun e dulce si asa.🙂

        • Dar mai bine nu mai spun nimic.🙂

        • De ce?
          Atat de temator e dulcele ?🙂

        • Da..mi-i ca-mi place prea mult pe urma.

        • Am inteles !
          Dar dulcele nu se lipeste, in cel mai rau caz lasa un gust amar…🙂

        • E randul meu sa nu stiu ce sa mai spun🙂

  2. Eu insa stiu ce sa spun :
    – Poarta EDA draga,
    ESARFA care te prinde cel mai bine !!!
    Cum maine 15 ianuarie se implinesc 164 de ani de la nasterea
    LUCEAFARULUI
    poeziei romanesti,
    ( http://aliosapopovici.wordpress.com/2014/01/07/ )
    m-am gandit ca
    REVEDERE
    raspunde si la intrebarea din finalul minunatei tale poezii !

    Auditie si vizionare placuta !
    Aliosa.

    • E o esarfa speciala, minunata poezie a Marelui Poet !

      Va multumesc din suflet!
      O seara buna, sa aveti!🙂

      • Iar tie, de ziua nasterii lui EMINESCU
        In loc de cuvinte pompoase sau banale
        De-aici, din strada Praporgescu
        Postez o melodie in ritm agale :

        O zi frumoasa !
        Aliosa.

        • Va multumesc pentru tot !🙂

          O seara buna!

  3. Congratulations!

    I have nominated your blog for the I’m NOT Featured On Freshly Pressed Award.

    More about this nomination is at

    http://dearkitty1.wordpress.com/2014/01/15/im-not-featured-on-freshly-pressed-award-thanks-horty/

    • Thank you !🙂

      • Well deserved🙂 All the best for you, your poems and your blog in 2014!

        • Thank you very much for all !

  4. Hi Denisa, your words touches the heart ,But a person ought to be in control.Thank you for liking my post “The Syrian Refugees”/Jalal

    • Thank you too!🙂

  5. Hmm, ar trebui sa nu avem motive sa stergem lacrimi, iar emotiile nu ar trebui ascunse, zic🙂 Frumos!

    • Apreciez cuvintele tale !
      Iti multumesc frumos !🙂

      • Cu placere!🙂

  6. ” Hai sa dam mana cu mana cei cu inima romana …”
    sa jucam
    HORA UNIRII

    Weekend placut !
    Aliosa.

    • 🙂

      Seara frumoasa!

  7. Pe cea care sterge lacrima, pentru că emoțiile sunt frumoase. ツ

    Ce pot să mai spun?! Oare ce?! Scrii atât de frumos, curat si cald încât mi-e imposibil să zic că nu-mi place ceea ce scrii.

    Felicitări, nici nu mai știu a câta oară! ツ ♥

    • Cineva a indraznit sa aleaga.😀
      Da da ! Dar si emotiile sunt necesare si frumoase.

      Iti multumesc tare mult pentru toate cuvintele !
      Te pup !♥

  8. citesc a doua oară poezia și e la fel de nouă și înrourată

    kitchener, ontario

    • Va multumesc din suflet, de mii de ori !


Leave a Reply

