A fi şi a-nflori cu tine


A fi şi a-nflori cu tine

Într-o dimineaţă,
Mi-ai cules flori, le aşezam în glastră
Şi gustam din inimioarele de ciocolată.
Tu erai în fotoliu, sorbeai dintr-o cafea
Şi repetai în şoaptă conjugarea verbului “a fi”:
“Eu am fost,
Tu ai fost,
Eu sunt,
Tu eşti,
Noi…
Noi suntem , noi vom fi…”
Mi-a fost îndeajuns să te privesc pe furiş şi să surâd…
În dimineaţa aceea au înflorit mii de trandafiri în sufletul meu.

Published in: on April 13, 2014 at 1:30 pm  Comments (32)  

32 CommentsLeave a comment

  1. Ohhh, ce dulce-i poezia asta!❤

    • Inseamna c-ai gustat si cat ma bucur de mult !
      🙄

      Multumiri, draga mea !❤

      • Hugs!❤

        • 🐻

  2. Minunată poezie, Eda!

    • Multumiri dragalase !🙄

      Pupici.

  3. Iti doresc sa ‘înfloresti” mereu. Azi mai mult..🙂

    • Multumiri, draga mea, Ane !❤

      La fel si tu !🙄

      • merci !❤

  4. minunat…
    pastreaza inflorirea trandafirilor… sa fie mereu vie in sufletul tau…

    • 🙂

      Va aduc frumoase multumiri si va doresc multe, multe bucurii !

  5. Infloririle trandafirilor in sufletul tau, sa iti fie zilnice!
    Frumoasa conjugarea verbului🙂

    • Multumiri enorme !🙂

      La fel, cu mult drag !🙄
      Pupici.

  6. La multi ani de FLORII,
    DENISA ! 🙂

    O seara magica de FLORII
    Cu belsug si bucurii !! 🙂 🙂
    Cu respect si simpatii,
    Aliosa.

    • Foarte frumoase cuvintele dumneavoastra !

      Va multumesc din suflet!
      Multe, multe bucurii, sa aveti !
      🙂

      • O saptamana pe gustul tau ! 🙂

        Aliosa.

        • La fel va doresc si dumneavoastra !

          Va multumesc pentru frumoasa melodie !🙂

        • Multumesc ! 🙂

          Sarbatori PASCALE fericite !! 🙂 🙂
          Aliosa.

        • Sarbatori fericite si dumneavoasta !
          🙂

  7. “Pamantul rade prin flori.” Ralph Waldo Emerson

    • Cat de frumos !🙂

  8. E imposibil sa nu aducă un zâmbet pe chipul cititorului poezia asta!

    • Ma bucur mult si multumiri dragalase !
      Iar raspunsul zambetului nu poate fi decat un zambet !🙄

      O zi dulce !

      • Ce dragut! Mulţumesc, la fel.

  9. O adaptare persoanal a poeziei tale:

    Iti amintesti florile asezate in glastra..
    Iti zambesc amintindu-ti ca aia a fost dimineata noastra
    Si ciocolata de asemenea te-ademenea
    Spre fotoliu, spre mine si ceasca de cafea
    Unde repetam obsesiv
    Verbul “a fi” intr-un mod pozitiv.
    Ti-am surprins privirea zambitoare
    Si-am vazut in ea un camp de flori..prin cea mai frumoasa floare

    • Ma bucur ca v-am starnit imaginatia.
      Aveti o asezare frumoasa a gandurilor dumneavoastra in cuvinte !

      Toate cele bune !

  10. Graceful poem ,l enjoyed the Romaina song in few of the responds.Best wishes jalal

    • Thank you !🙂

  11. iar de undeva pe dup-un colt
    surprinderea-mi fu tot mai mare
    cand urechea-mi auzea cum creste
    conjugare dupa conjugare!🙂

    Sarbatori fericite, Eda!

    • Ma bucur sa aud asta !🙄

      Multumiri dragalase!
      Sarbatori fericite!

  12. Bună ziua Eda,
    Frumoasa poezie! Frumos de partajare!
    Vă mulțumim pentru vizita dumneavoastră.
    Vă mulțumesc pentru comentariile dumneavoastră.
    Vă mulțumim pentru prietenia ta.
    Bine week-end!
    Pupici.

    • Si eu va multumesc tare mult !🙂

      O zi superba !


Leave a Reply

