Sângele distanţei n-are culoare…


Sângele distanţei n-are culoare… 

Eram într-o sala imensă,
aşteptam distanţa ce ne separă.
M-am aşezat pe un scaun pregătită să purtăm un dialog.
A intrat, uşa s-a trântit. Era elegantă, purta diamante…
Toate-i veneau,
erau diamante din lacrimi de iubire…
Era singura care purta astfel de diamante.
O uram. Ştia asta.
N-am lăsat-o să se aşeze şi nici nu m-am ridicat.
Am întrebat-o : cine eşti tu?
Nu răspundea,
am repetat întrebarea. În zadar!
M-am apropiat de ea şi am zgâriat-o cu gândurile cele mai amare.
Sângele-i izvora, dar de-o transparenţă uluitoare.
Zâmbea!
Am înnebunit. Am stropit-o cu dor, era parcă şi mai frumoasă…
I-am dat cu câteva cuvinte-n cap (te iubesc). A leşinat.
M-am speriat !
S-a ridicat şi a plecat.
Distanţa era distantă.

Published in: on March 13, 2014 at 6:30 pm  Comments (12)  

12 CommentsLeave a comment

  1. tu realizezi frumos… chiar si din cuvinte mai putin frumose… zgariat… sange… lesin… usa trantita…
    felicitari…

    • Am zambit. Si ele tot cuvinte sunt, asa-i ?! 🙂

      Va multumesc tare mult!
      O zi frumoasa !

      • ohh… zambetul este minunat… si poate face minuni…

        • Intr-adevar !! 🙂

  2. foarter tare poezia )

    • Multumesc frumos !
      O seara dulce ! 🙂

  3. atat de frumos ai codificat tot incat eu ma gandesc decat la un lucru. Vorbele tale se potrivesc perfect cu o prezentare de moda 🙂 . S-ar potrivi perfect si cu un pictorial de moda. Moda si poezie. Asta e fantastic

    • Am zâmbit şi mă bucur mult să aud asta. Da, de ce nu ?!

      “Distanţa” îmbracă cele mai frumoase veşminte, poartă bijuterii şi ne îmbată cu parfum. Distanţa e distantă şi ne ţine la distanţă. 🙂

      Mulţumesc tare mult !
      O primavară dulce!

  4. “[…]M-am apropiat de ea şi am zgâriat-o cu gândurile cele mai amare.
    Sângele-i izvora, dar de-o transparenţă uluitoare.
    Zâmbea!
    Am înnebunit. Am stropit-o cu dor, era parcă şi mai frumoasă…
    I-am dat cu câteva cuvinte-n cap (te iubesc). A leşinat.
    M-am speriat !
    S-a ridicat şi a plecat.
    Distanţa era distantă.” INGENIOASA PERSPECTIVA EXPRIMATA MAIESTRIT IN STIHURI DEOSEBITE! FELICITARI!

    • Cuvintele dumneavoastra inseamna mult pentru mine, ma simt onorata !

      Va multumesc din suflet !
      O zi frumoasa !
      🙂

  5. Distanță distrugătoare…
    Felicitări pentru opulența de stări, cuvinte, imagini. 🙂

    • Da, da ! Asa-i. Distanta-i mai mult de atat…

      Te pup si iti multumesc mult !


Leave a comment